Deneme sürecinde pastanede ücretsiz tam zamanlı çalıştırılmak yasal mı, bu 3 günün ücretini talep edebilir miyim?

3 gün önce bir pastane dükkanında sosyal medya yöneticisi olarak işe girdim. Resmi olarak işe alınmasam da, sadece deneme süresindeydim. Son 3 günde işimden çok daha fazlasını gördüğümü söyleyebilirim. Photoshop, pastaların fotoğrafını çekme, ambalajları çıkarma (bunlar işimin parçası + müşterilerle online konuşma. Pastaları ambalajlara yerleştirme falan) pastaların kurdelelerini takma, logoları... Hatta kasada bile görebileceğimi söylediler. (Bunlar işim değildi ama yaptım.) Gözlem yapmadım, işin tam anlamıyla üstesinden geldim çalıştım diyebilirim. Dün, eğer sizin için uygunsa resmi şekilde işe geçelim diye yazdım. Bana geri döndü ve henüz işimi tam gözlemlediğini söyledi (3 gündür her işi yükledi or*). Gelecek hafta orada olmayacağım, gelince bakarım dedi. Kararınız olumsuz olsa bile, çalıştığım günlerin ücretini alacağım diye sordum? Daha nazik bir şekilde yazdım. Çünkü yol param vs. gitti hadi zamanımı vs. saymıyorum. Bana nasıl çalışılacağını öğreten kız 2. gün gelmeyince bile işin üstesinden geldim. Benden önce gelen herkesin kaçtığını duydum ulan ilk günden işi öğrendim. Bugün metrodayken mesajını dinledim, "Bugün gelme, ben döndüğümde gel, henüz işini görmedim (3 gündür bana her işi buyuruyor )" dedi ve ben kibarca paramı geri istedim. Yani karar olumsuz olsa bile ücretimi alıp almayacağımı nazik bir şekilde sordum. Belki 3 hafta deneme olarak beni çalıştırıp sonra yok beğenmedim deyip paramı ödemeyecek? Bana şart koyamazsın falan dedi sizce haksız mıyım ya? Parayı şimdi istemiyorum tabii ki de ama önceden bilmem lazım

Deneme sürecinde pastanede ücretsiz tam zamanlı çalıştırılmak yasal mı, bu 3 günün ücretini talep edebilir miyim?
Cevapla