Yargıtay'ın emsal kararıyla birlikte resmi tatillerde bir saat dahi olsa çalışan işçi, tam yevmiye alacak. Yüksek Mahkeme; "işçi ulusal bayram ve genel tatil günlerinde 1 saat dahi çalışsa tam yevmiyeye hak kazanır" dedi.
Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Resmi tatillerde, 1 saat bile çalışan tam ücret alır. Sahiden alabilecek mi?
Vallahi çok iyi olur resmi tatillerde bayramlarda falan çalıştırıyorlar kamyon bile vermiyorlar atıyorum resmi tatil çalışırsan günlüğün 100 liraysa 300 lira alman gerekiyor. Ya da 200 lira alman gerekiyor 300 diyenler de var 200 diyenler de var
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
hak ettikleri maaşı alamıyorlar. onu mu alacaklar
Evet maalesef, bende pek sanmıyorum alabileceklerini ama hayırlısı
hak ettikleri maaşı alamıyorlar.
Evet böyle bir şeye iş veren uymaz
Kaynak doğrumu
Vallahi çok iyi olur resmi tatillerde bayramlarda falan çalıştırıyorlar kamyon bile vermiyorlar atıyorum resmi tatil çalışırsan günlüğün 100 liraysa 300 lira alman gerekiyor. Ya da 200 lira alman gerekiyor 300 diyenler de var 200 diyenler de var
O detayı bilmiyorum pek ama olursa resmi tatillerde iş veren çalıştırmak yerine, çalışana izin verebilir
Çok iyi olur
Yüzde yüz yerine 50 veriyorlar cumartesi günleri. Pazar gününe bile dayatıyorlar
Profildeki yer nere