Resmi tatillerde, 1 saat bile çalışan tam ücret alır. Sahiden alabilecek mi?

Yargıtay'ın emsal kararıyla birlikte resmi tatillerde bir saat dahi olsa çalışan işçi, tam yevmiye alacak. Yüksek Mahkeme; "işçi ulusal bayram ve genel tatil günlerinde 1 saat dahi çalışsa tam yevmiyeye hak kazanır" dedi.

Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Resmi tatillerde, 1 saat bile çalışan tam ücret alır. Sahiden alabilecek mi?
Resmi tatillerde, 1 saat bile çalışan tam ücret alır. Sahiden alabilecek mi?
Cevapla