İşveren sadece 1 gün çalışan bir işçiye maaş ödemesi yapar mı?

Bir fabrikada işe girmiştim. Fakat şartları kötü olduğundan dolayı sadece 1 iş günü çalışıp istifa ettim. Maaş günü geldi fakat maaşımı yatirmadilar. İnsan kaynaklarını aradım bana dedikleri şey "patron muhasebeye bildirmiş benim o şirketten alacağım yokmuş" diye söyleniyor. Ben bir gün çalışmış olsam da orada 10 saatimi verdim. İşveren bana bu parayı ödemek zorunda değil midir? Bir gün çalışıp çıktım diye bana para ödememe gibi bir lüksü var mı?
İşveren sadece 1 gün çalışan bir işçiye maaş ödemesi yapar mı?
Cevapla