Çalışanın rapor süresinde işveren ücret alıyor mu?

10 gün önce ayağımı kırdım ve 10 günlük rapor yazıldı. Bugün tekrar kontrole gittim ve 20 günlük bir rapor daha yazıldı. 9 gündür işe gidiyordum ama bir hafta kadar gidemeyeceğim. Patronum işe gel hem maaşı hem sigorta parasını alırsın dedi 9 gün boyunca çalıştırdı. Bugün raporun uzadığını ve ayağımın düzelmesi için en azından bir hafta izin vermesini , maaşımdan bu bir haftayı kesmesini söyledim. Bu seferde sigortadan para aldığını bu yüzden sorun olmadığını söyledi. Anlamadım maaş gününde göreceğim ama işveren de sigortadan para alıyor mu nasıl oluyor? Eksik mi verecek anlamış değilim.

Çalışanın rapor süresinde işveren ücret alıyor mu?
Cevapla