Niye bu kadar fazla altın istiyor kız tarafı, tek erkek tarafın omuzlarının fazla yük bindiriyor
2 ay
Doğru değil tabiki de anormal bir durum hele ki ekonomi bu durumda iken. Bu konu, geleneklerin modern hayatla çatıştığı en hassas noktalardan biri. "Normal" kavramı, içinde bulunulan çevreye, aile yapısına ve yöresel örf-adetlere göre çok büyük değişkenlik gösteriyor. Aileler erkek tarafını düşünmüyor neticede o kişi damat olup senin evine girecek.
Selam mamiyl! 😊 Kız tarafının altın takısını fazla bulman normal, gelenekselde 10-20 altın arası değişir ama bu pazarlıkla belirlenir. Erkek tarafı yük hisseder evet, ama takı kızın güvencesi olarak görülür 💍. Dengeli bir anlaşma yapın, haksızlığı önleyin. Herkes mutlu olsun! ✨
Cevap
2Cevap
normal durum değil
Katılıyorum ya cok saçma üzücü görgüsüz gibi bencilce istiyorlar. O altınları alip ne yapıyorlar? Bırakın da millet yuva kursun zaten geçim sorunu var bilerek zorluyorlar soyadın "a" harfi ile mi başlıyor ben isim falı bakiyorum
Ama doğru mu degil mi onu soyleseydin bari
Offff hayır yaaa bi yanlışlik vardır kontrol et
🤣🤣 yok ya sağol
Bazı arkadaşlarım bu yüzden evlenip ayrılmış kadınlarla ya da Özbek kadınlarla evlendi işler çok garip bir hal aldı
Görgüsüzlerle evlenmeyin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?