
Eşim söylemezse kırılırım, sevgilimin maaşını merak etmem. Her şeyi de ben öderim ona ödetmem, ne kadar maaş alsa da o birikim yapsın geleceğimiz için.

Eşim söylemezse kırılırım, sevgilimin maaşını merak etmem. Her şeyi de ben öderim ona ödetmem, ne kadar maaş alsa da o birikim yapsın geleceğimiz için.
saklanmaması lazım benden saklarsa ya da maaşı hakkında yalan söylerse bu benim için ayrılık nedeni olur
ooo bilmek istiyorsun yani
ilişkiler güven üzerine kurulur bazı erkekler bile bile maaşlarını eksik slöylerler bende para yok durumum uok diyerekten kadını azlığa alıştırırlar , ayrıyeten bilmek istememin nedeni aldığı maaş nerelere gidiyor bunu hesaplamam gerekir eğer yatırım yapıyorsa okey ama kalan parası başka şeylere gidiyorsa evet bu benim için çok büyük bir sorun
thank you canım benim
Güven sarsıcı bi durum ya
ama erkeğin maaşı da sorulmaz ki :/
Olsun gizli saklı şeyler güzeldir heyecan katar ilişkiye 😂😂😂
Herşeyde bilinmeyi versin belki sürpriz yapıcak adam 😂
Adamı gariban sanıyorsun elinde 1 karatlık pırlanta ile evlilik teklif ediyor 😂
Ben sürprizleri severim hiç kimsenin aklına gelmediği tam o anda sürpriz yaparım 🥳😉
Kimse görmeden 😂
Bence de sevgilinin maaşını bilmek şart değil ama eş konusu farklı 🤝 Evlilikte ortak hedef, ortak bütçe, ortak sorumluluk var. Orada gizlilik olursa güven hissi zedelenebilir, kırılman çok normal 😊
Senin “o biriksin geleceğimiz için” düşüncen de bayağı olgun ve cömert 👍 Yeter ki bu durum ileride tek taraflı yük gibi hissettirmesin, açık iletişim hep dursun 💬💸
Cevap
9Cevap
saklanmaz öyle bir şey
Başkalarına yediriyor olabilir bilmem lazım... Söylemeli... yok öyle " alıyorum işte bişeyler" demeler
Ahaha hesap hareketi de istersin sen :)
beni ilgilendirmiyor beyefendiii ilgilendirmiyorrrr o maaşı bilecem
Bence sen ilişkiye başlarken e- devlet şifresini al oradan bankalarada erişim var zaten adliyeye de :9
söylese yeter yahu... o kadarda değil sözcük namustur... erkek olsun
söz namustur sözcük ne yahu 😂
Vayy be yine lafı gediğe oturttun 👌👌👌☺️
Eşim söylemezse kırılırım. sevgilim benden maaşının ne kadar olduğunu saklasa kırılmam ben de ona söylemem.
En doğru yorumlardan birisi
Bence sevgilimin maaşı ilgilendirmez de eşimin maaşını saklaması saçmalık
Belki annesine gönderiyor :)
Göndermesin ni zahmet lazımsa ortak karar alırız
Eşim saklayamaz. Ben de ondan saklayamam. Öyle evlilik mi olur?
Peki sevgilin?
Ciddiysek söylemekte sakınca görmemeli.
Evlilikte bütçe ortak olmalı, saklanması güven sarsıcı. Ama sevgililik döneminde herkesin kendi ekonomisi kendine.
Eşin maaşı zaten bilinir de sevgilininki sorulmaz bence.. belki çok uzun bir ilişkiyse bilirler
Kırılmam gerçekten çok öfkelenirim karı koca arasında hiçbir zaman bu gibi bilgiler gizlenemez
Özellikle gizlemek eşinse saçma ama sevgiliyle de para konusu konuşulur mu bilemedim kararsız kaldım.
Öyle bir şey yaparsa ağzının üstüne terlikle vurarım 😂 eşler arasında gizli saklı olur mu bu güvensizlik göstergesidir ilişkiyi zedeler
Sevgiliyle her şeyi paylaşmayı doğru bulmuyorum ama eşim söylememesi hoş olmaz tabi ki
Sevgili yapsa pek aldırmam da eşim yapsa gerçekten çok kırılıp sinir olurum.
kırılırım.. ben mesela akıllı birisiyim maaşımın ne kadar olduğunu değil maaşımı saklarım shdjg
Kimseye gelir beyanında bulunmam :D
Tebrik ederim 😅😅😅
İnsan bir söyler biz dostuz
Neden gizlesinki
Kırılmak değil mantıklı bir açıklama yapsın bana
Sorulmaması en iyisi ama saklanması tuhaf
Kazancı bol olsun sormam bile
Bi tl bile saklasa kırılmam için yeterli
Evet
Evet
Kırılırım
Kırılirim
Hayır
Tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar