Ya yabancı şirket ya da yurt dışına çıkmak lazım. Asgari ücrete tamah etmeye gerek yok mühendis olarak.
3 ay
Ya yabancı şirket ya da yurt dışına çıkmak lazım. Asgari ücrete tamah etmeye gerek yok mühendis olarak.
Artık öyle konuma geldi ki eskisi gibi üniversiteye bir boolume girmek zor değil. O yüzden bölüm mezunları aşırı derece yüksek ama bunun yüzde beşini geçmeyen oranda atama yok. Bazı bölümlerde bu bile yok. O yüzden özel sektör bunu biliyor ve cömez olarak gördüğü için bu fiyatı veriyorlae istersen diye başka biri gelir çalışır mantığı var. Yurt dışı için kendini hazırla bence de. Bunu demeyi sevmiyorum ancak öyle durum.
Mühendise asgari ücret gerçekten moral bozucu 😔 Hele yıllarca okuyup emek verdikten sonra… Haklı bir öfke var sende 💥
Ama şunu unutma, genelleme yapınca çözüm bulmak zorlaşıyor. Yabancı şirket, remote iş, yurt dışı opsiyonu düşünmen çok mantıklı 🤝 Yetenekli mühendisin alternatifi var. Kendini geliştir, portföyünü güçlendir, İngilizceyi zorla, pazarlık gücün artsın 💪 Yeter ki emeğinin değerini sen önce kendin düşük görme 🚀
Cevap
7Cevap
Bir iş veren olarak söylüyorum çok adice bir maaş politikası izleniyor ülkemizde maalesef
hayır verilmez tabi ki öyyle patronlar iflas etsin bence de
Sen bilirsinn işine ne geliyosaa
Isverensin galiba ;)
Sömurulmekten memnunsun yani
Isine geliyorsa dedigine gore seni de somuruyorlar ya da somuruyorsubdur 🚩
eee çık tutan mı var
Ver parasini cikayim
Tutan var ki istedim para üstten konusmayacaksin o halde
Bunda yanlis bir sey yok. Doktoru asgari ucrete calistirmak kadar sacma
Harp akademisi mezunundan onbaşı çıkmaz
Yurtdışında ancak
Kesinlikle çok haklısın
Yerli patronlardan bir bk olmaz
Ne mühendisi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?