Türk patronlar kadar haysiyetsizler yok?

Türk patronlar işe sırf kadın olduğu için insanları kayırıp alırlar sonra da verimin düşük olduğundan şikayetçi olurlar. Yine sığınmacı mevzusunda da böyle. Gider sigorta ödememek için, günü kurtarmak için Afganistan'dan gelmiş, sicili, kim olduğu bile belli olmayan kişiyi alır sonra o Afgan suç işleyince de "vay efendim işyerimi mahvetti" muhabbeti yapar. Hakikaten şu ülkede en zor şey erkek olmak, çünkü asla verdiğin emek görülmez. O yüzden Türk patronlarının tam kardeşim olduğunu düşünürüm hep. Sizce haklı mıyım?

Türk patronlar kadar haysiyetsizler yok?
Cevapla