Patronu kimse sevmiyor ama ben başına gelenlere sevinince öyle deme diyorlar. Neden? Türk halkı neden duygusal ve ikiyüzlü?

Bir de bana arkasından konuşma yetiştiren çıkar diyorlar ben de yetistirsinler dedim ben bir insanı sevmiyorsam ölse de üzülmem

Patronu kimse sevmiyor ama ben başına gelenlere sevinince öyle deme diyorlar. Neden? Türk halkı neden duygusal ve ikiyüzlü?
Cevapla