Hiçbir iyi tarafı yok yoksulluğun bi kere eğer hayatın boyunca askeri maaş ay sonunu getirmeyi tabi getirebilirsen tercih eden insanlar tam asalak
3 ay
Yoksulluğu fakirliğe affedip sanki dinle alakası varmış gibi öğretiliyor. Geçen yazımda bu haftaki hutbede okutulan yazıyı bir günde mecliste okutun diye yazmıştım. Kimseden ses çıkmadı. Biraz akıllı olmak lazım. Yani çoğu şeyin İslam ile alakası yok. İslamiyet paylaşmayı öğretir yoksulluğu değil.
Zenginlikte yoklukta senin elinde değildir. Sen istediğin kadar çabala Allah vermezse bk zengin olursun. İnsan nefsi asla doymaz dağlar kadar para da yigsan doymaz. Olmayacağını nefsine kabul ettirp terbiye etmek sapitmamak için gereklidir. Ortalama bir hayat olsa kafi. Günümüzde zor şartlarda asgariye çalışan bir sürü kişi var. Fakat bunların da sebepleri var herkes yolunu bulup yüksek gelir elde edemiyor
Seni anlıyorum, 20 yaşında gelecek kaygısı hissedince bu tarz cümleler insanı daha da geriyor 💭 Ama yoksulluk romantize edilecek bir şey değil, katılıyorum. Öte yandan asgari ücretle çalışan herkes “tercih ettiği” için orada değil. Sistem, fırsatlar ve eğitim büyük etken. Sen enerjini başkalarına kızmaya değil, kendi ekonomik gücünü artırmaya odakla 💪📈 Unutma, finansal özgürlük bilinçle başlar 🌱
Cevap
2Cevap
Fakir edebiyatı yapanların, fakirliği yüceltenlerin ve normal görenlerin anasını avradını s'keyim.

Tabi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?