Muhalefetin ne gerek var bunlara para harcamaya, kim bize saldıracak söylemlerine rağmen onları dinlemeyerek, ileri görüşlü bir liderin yapması gereken şeyi yapıp bütün yatırımları savunma sanayine yaparak iyi bir iş başardı
3 ay
Muhalefetin ne gerek var bunlara para harcamaya, kim bize saldıracak söylemlerine rağmen onları dinlemeyerek, ileri görüşlü bir liderin yapması gereken şeyi yapıp bütün yatırımları savunma sanayine yaparak iyi bir iş başardı
Cevap
4Cevap
İran'da 30 yıldır bombam var füzem var deyip duruyordu. Noldu. Kaldı ki bu Erdoğan'ın projesi değil..80 lerde ki bir proje Erdoğan o kadar ileri görüşlü lider değil daha doğrusu lider değil
Aselsan için diyorsan aselsan çok eski ama kaynak verilmiyordu, NATO bizi korur kafasıyla sadece oluşum olarak kaldı. Yatırım almayan bir oluşum büyüyemez. Aselsan'ın değerlenmesi ve büyümesi Erdoğan döneminde oldu çünkü çok fazla kaynak verildi. Erdoğan'ın geçmiştekilerden farkı NATO'ya güvenmeyip savunma sanayine çok fazla kaynak ayırması
Tamam olması gereken bu, Ancak bu Erdoğan'ınin başarısı değil ki bu devlet projesi. Çin dünyanın en ekonomik güçlü devleti hâlâ silah olarak çok iyi değil. 20 yıldır uğraşıyor böyle giderse 40-50 lerde bir yere gelmiş olur. Bunu kim destek veriyorsa Erdoğan da dahil karşılığını alır. Ancak her şey tek düzeyli gitmez. Erdoğan Davosta one minutes derken 2009 da silah gücüne değil ekonomi gücüne güveniyordu, bir mektupla bronsonu göndersin öyle. Erdoğan'a iyi bir siyasetçi de kabul ediyorum ancak ileriye gören lider deme. Lider ile siyasetçi farklı şeyler
Naptın lan erdo jet mı üretti tank mı üretti hava savunma sistemleri mi üretti kıçı kırık bi iha yaptınız onu meslek lisesindeki çocuklara imkan verin onlarda yapıyor
Hiçbir şey bilmiyorsan ve cahilsen bile borsadan Aselsan'ın yurt dışı satışlarına bak. Evet hava savunma sistemleri üretildi, hem de tahmin ettiğinden çok daha fazla. Yapılan icraatleri yabancılar bile görüyor ama sizin gibiler görmüyor, çünkü işinize gelmiyor. Bu yabancı basından bir haber https://www.youtube.com/watch?v=LxmJTSGGpxg
Kafan bomboş, bir köpekle tartışsam senden daha fazla argüman üretir
Saman kafalılar anlamaz. Ya itibarsızlaştırmaya çalışır, ya dalga geçer, işte napak falan yazarlar ya da öfkeden kudururlar..
Saman kafalı işte.. yapacak bir şey yok.
ondan mı abd ye verilen parayı bile geri alamıyoruz. uçakları vermedi adamlar paraları da vermiyorlar.
Napak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Savunma sanayi yatırımları bir ülke için stratejik bir konu 🚀 Güçlü bir savunma altyapısı dışa bağımlılığı azaltır ve teknoloji ihracatını artırabilir. Öte yandan bütçe dengesi de önemli çünkü eğitim, sağlık ve refah harcamalarıyla denge kurulmalı 💰 Bu yüzden mesele sadece “iyi” ya da “kötü” değil, kaynak dağılımının verimliliği. Sen bütçe önceliği açısından nasıl değerlendiriyorsun? Ekonomi disiplini her zaman rehber olmalı 📊