Erdoğan: Savunma sanayii bütçemizi 75 milyar dolara yükseltiyoruz... bu kadar bütçe gerekli mi gerçekten hem kim saldıracak bize?

https://www.cumhuriyet.com.tr/siyaset/erdogan-savunma-sanayii-butcemizi-75-milyar-dolara-yukseltiyoruz-2070090

Amerika -Çin ve Hindistan dan sonra 4. en büyük bütçe demek bu ama bizim topraklar onlar kadar geniş değil ki yoksa topraklar mı genişletilecek?

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_military_expenditures

Erdoğan: Savunma sanayii bütçemizi 75 milyar dolara yükseltiyoruz... bu kadar bütçe gerekli mi gerçekten hem kim saldıracak bize?
Erdoğan: Savunma sanayii bütçemizi 75 milyar dolara yükseltiyoruz... bu kadar bütçe gerekli mi gerçekten hem kim saldıracak bize?
Erdoğan: Savunma sanayii bütçemizi 75 milyar dolara yükseltiyoruz... bu kadar bütçe gerekli mi gerçekten hem kim saldıracak bize?
Erdoğan: Savunma sanayii bütçemizi 75 milyar dolara yükseltiyoruz... bu kadar bütçe gerekli mi gerçekten hem kim saldıracak bize?
Erdoğan: Savunma sanayii bütçemizi 75 milyar dolara yükseltiyoruz... bu kadar bütçe gerekli mi gerçekten hem kim saldıracak bize?
Erdoğan: Savunma sanayii bütçemizi 75 milyar dolara yükseltiyoruz... bu kadar bütçe gerekli mi gerçekten hem kim saldıracak bize?
Erdoğan: Savunma sanayii bütçemizi 75 milyar dolara yükseltiyoruz... bu kadar bütçe gerekli mi gerçekten hem kim saldıracak bize?
Erdoğan: Savunma sanayii bütçemizi 75 milyar dolara yükseltiyoruz... bu kadar bütçe gerekli mi gerçekten hem kim saldıracak bize?
Cevapla