İsviçreli bir şirkete 4 yıldır uzaktan çalışıyorum. Yazılımcıyım. Tabiri caizse maaşım 17.700 CHF.
Her ay vergi kesintisiyle elime geçen 13-13.500 frank. Yani ben neden bu kadar vergi veriyorum? Geçen hafta operasyonla görüştüm. Oturum izni talebi için. 5. yılının dolmasını bekle dediler. 6. yıldan itibaren İsviçre'de oturum alıp buradan çalışabilirsin diyorlar ama gerçekten bıktım usandım.
2 tane arabam var 1 evim her şeyim düzene oturdu. Borcum yok. Birikimim var kafam rahat mutluyum fakat bu kadar vergi vermenin lüzumu nedir bunu anlatın bana?
Her ay vergi kesintisiyle elime geçen 13-13.500 frank. Yani ben neden bu kadar vergi veriyorum? Geçen hafta operasyonla görüştüm. Oturum izni talebi için. 5. yılının dolmasını bekle dediler. 6. yıldan itibaren İsviçre'de oturum alıp buradan çalışabilirsin diyorlar ama gerçekten bıktım usandım.
2 tane arabam var 1 evim her şeyim düzene oturdu. Borcum yok. Birikimim var kafam rahat mutluyum fakat bu kadar vergi vermenin lüzumu nedir bunu anlatın bana?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer