Neden her ay 200.000₺ vergi veriyorum? Abi tek sorun bu ülkede yaşamak mı?

İsviçreli bir şirkete 4 yıldır uzaktan çalışıyorum. Yazılımcıyım. Tabiri caizse maaşım 17.700 CHF.
Her ay vergi kesintisiyle elime geçen 13-13.500 frank. Yani ben neden bu kadar vergi veriyorum? Geçen hafta operasyonla görüştüm. Oturum izni talebi için. 5. yılının dolmasını bekle dediler. 6. yıldan itibaren İsviçre'de oturum alıp buradan çalışabilirsin diyorlar ama gerçekten bıktım usandım.
2 tane arabam var 1 evim her şeyim düzene oturdu. Borcum yok. Birikimim var kafam rahat mutluyum fakat bu kadar vergi vermenin lüzumu nedir bunu anlatın bana?
Neden her ay 200.000₺ vergi veriyorum? Abi tek sorun bu ülkede yaşamak mı?
Cevapla