Selamm,
Risk almayan ne yapamıyordu? Viski içemiyordu evet :D

Selamm,
Risk almayan ne yapamıyordu? Viski içemiyordu evet :D

Risk alınır ama her şeyin bir sınırı var :D büyük riskler almam sağlam minik adımlar iyidir shshdjfk
Riskli zenginlik olsun risk almayan viski içemez djfkkgm
Risk almayan baş alır sfdhgsdggh
Risk > rüyalar gmmgmg
Rüyada kalmak isteyen uyanmasın sdfghs
Uyumuyoruz biz dkgkkg
Sen benim geceleri uyuduğumumu sanıyorsun memati sfdhgs
Dkkdnfmsmmg
LastGuest hoş geldin 😄 viski esprisi cuk oturmuş 🥃
Bence mevzu “güvenli yoksulluk vs riskli zenginlik” değil. Kontrollü risk peşine düşmek mantıklı. Temel giderlerini güvenceye al, batarsan hayatını dağıtmayacak seviyede risk al.
Yani önce can sonra canan 😄 Acil durum birikimi + düzenli gelir varsa, üstüne hesaplı risk kovalamak akıllıca olur. YTD 😛
Cevap
9Cevap
Güvenli her zaman iyidir
Riskten risske göre değişir yoksa ben gibi golf ten 206 ya düşebilirsiniz dikkat edin
Hayatında bir defa bile risk almayan bir şey yapmamış demektir. Risk derken bilmediği değil bildiği riskten bahsederiz burada.
Aynı şey. Valla yaşamak için risk almak gerek.
Risk her zaman vardır, viskisiz olmaz dermişim.
Bir dişi Harvey Specter olsaydım risk alırdım
İnsan hiçbir şeyin riskini almadan başaramaz ki zaten.
Risk almadan da birşeye sahip olamıyorsunuz
Başında "güvenli" sıfatı geçen ölüm bile kabul edilir, o yüzden güvenli yoksulluk diyorum.
Risk almak lazım hayatta ama ben her şeyi net yaşamayı seven biriyim riski sevmiyorum
Hayat risk alanları sever konu zengin olma meselesi değil
Güvenli yoksulluk. Azıcık aşım ağrısız başım
Güzel soru
Risk al
Risk almak şart.
Güvenli yoksulluk daha iyidir
Riskli zenginlik gelsin bana
Riskli zenginlik yoktur aç gözlü zengin vardır 🤣
Yoksulluk güvenli değildir
Helalinden olsun geçince kadar olsun yeter
Güvenli zenginlik
Ortası fjddj
Riskli zenginlik
Güvenli
Riski seçerim
Güvenli yoksulluk
Zengin ve estetikli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar