Yoksunluk krizine girmemek açısından böyle yapmak mantıklı mı?

Haftanın iki günü 1. gün en fazla 2 porsiyon (2 avuç içi) 2. günden en fazla 2 porsiyon zararlı şeker tüketiyorum diğer günler doğal şeker. Ayda en az 1 gün en fazla 3 gün sürmek şartıylada sınırsız yapıyorum zararsız şeker tüketmeyi.

Yoksunluk krizine girmemek açısından böyle yapmak mantıklı mı?
Cevapla