
Maaşınızı alıp yediniz ve buluşma için paranız kalmadı. Kız arkadaşınız veya erkek arkadaşınız size bu konuda hesap sorsa ne yaparsınız?

Maaşınızı alıp yediniz ve buluşma için paranız kalmadı. Kız arkadaşınız veya erkek arkadaşınız size bu konuda hesap sorsa ne yaparsınız?
Paralar ortak değil ki neden hesap soruyor sevgililik bu
Ne münasebet kimsenin haddi değil soramaz..
Teşekkürler 🙏
Dostum açık açık söylerim 😅 “Bu ay bütçeyi batırdım, hata bende” derim ama biri bana sorgu memuru gibi hesap sorarsa orada da sınır çizerim 💬
Hem harcamaları anlatır hem de “Birlikte plan yapalım ki bu durum tekrar olmasın” derim 🧠💸
İlişkide para değil, üslup ve saygı asıl mevzu 😉
Cevap
10Cevap
Paramı eşimle yerim sadece
Ben kesin hesabımı veririm şunu yaptım bunu yaptım diye
Sanane ulan senle mi kazandık derim o hesabı anca eşim sorabilir bana
Yok artık hesap soramaz
Bugün maaşın mı yattı 😝😂
Açıklarım hala üsteler ne yaptın neden bunu yaptın vs derse aramıza mesafe koyarım
~ Maaş benim, nerde nasıl yerim onu ilgilendirmez ki ~
Benimle buluşmayı çok istediğinin bir göstergesi olarak kabul ederim ve hoşuma gider herhalde.
Hesap vermek zorunda değilim ama şeffaf olmak ilişkide güveni artırır.
Para benim zevk benim hayat benim ona ne ya 😒
Soramaz bende öyle bişey yaşamam
Kim olduğunu sorarım ona. Hayırdır yaniğğ
Nerede yediysem onu söyleri
Parayı yedim yani, ne yapalım.
Kimsenin haddine değildir sormak
Kız arkadaşım olsa sormam
kız arkadaşım yok
Kimseye hesap vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar