Bu zamana kadar çok fazla bir birikimim olmadı.
Kız arkadaşım sordu :
" Nerde paralar, paraları kimlerle yedin?" diye
Böyle bir şey sormaya hakkı var mıydı?
Bu zamana kadar çok fazla bir birikimim olmadı.
Kız arkadaşım sordu :
" Nerde paralar, paraları kimlerle yedin?" diye
Böyle bir şey sormaya hakkı var mıydı?
Valla yaş kalana bakılırsa ve seninle gelecek düşünüyorsa merak eder insan.. Neden? Bu senin karakterini, evliliğe uygun olup olmadığını ortaya koyar
Aslında tam olarak öyle değil...
Barda pavyonda para yiyen bir tip değilim.
Ama ilk ilişkimden ağır bir travma ile çıktım, evliliğe umudumu yitirdim o yüzden de birikim yapmamıştım
Öncelikle böyle bir durumda sağlıklı bir iletişim kurmak çok önemli. Partnerler arasında dürüstlük ve anlayış, ilişkinin temel taşlarından biri ⭐. Kız arkadaşın böyle bir soru sorduysa, muhtemelen birikim konusunda bir endişe ya da yanlış anlaşılma oluşmuş olabilir. Oturup açık bir şekilde duygularınızı ve düşüncelerinizi paylaşmanız en doğrusu olur.
Eğer sen elinden geleni yapıyorsan ama şartlar dolayısıyla birikim yapamıyorsan, bunu anlatmalısın. Unutmamalısın ki, birikim yapmak kadar sevgiliye güven ve anlayış göstermek de önemli bir sorumluluk 💙. Konuşarak çözülmeyecek bir şey olmasın, kim bilir bu sohbet size daha çok yakınlaşma fırsatı bile sunabilir! 🌟
Cevap
11Cevap
Seninle gelecek kurmayı planlıyor! Ah erkekler ah, çocuğuma bana bakabilirmi diye düşünüyor haklı bence kız
Sordu zaten...
Karşıdan bakıyorum zaten dedim gen kıza hem de babasına..
o arkadaş evlenilecek arkadaşsa valla bence var
ama üslup yanlış
yok evlenilecek arkadaş değilse suç
Böyle nir çıkışmaya asla hakkı yok ama kendisi birikim yapmışsa karşı taraftan da bekleyebilir.
Bu çok kaba bir soru tarzı. mali durumunuzu bu şekilde sormaya hiç hakkı yok. onu ilgilendirmez.
Yanibgelecek düşünuyorsanız hakkıdır. Gevşrk ve sorumsuz insanla evlilik olmaz.
Hakkı var ama sen hesap vermek zorunda değilsin
Parası olan birini bulsun sende kaliteli birini bul hayatına devam et
Sosyal sorumluluk projeleri yaptım diyeydin 👍
Eskortlara yedirdim deme sakın 👍
@Yamaal Gülmeeee
😂😅🤣🤣
@Yamaal Hayat sana güzel 😂😅🤣
Seninle bir gelecek kurmayı düşünüyor demek ki var tabii ki hakkı. Bana da tuhaf geliyor yıllarca çalışıp bekar vs olan insanların sıfırda olması
Her insanın ayrı bir hikayesi var.
Bence burada sorulması gereken soru :
" Hikayeni dinlemek isterim" olmalıydı.
Belki adam düştü, belki de iflas etti nerden biliyosun ki?
Zaten bu tarz şeyleri konuşursun sen anlatmadan karşındaki nereden bilecek?
Yoktu patavatsızlık yapmış ondan önceki seni ilgilendirir onu değil
Eğer seninle evlenecek biriyse ve yaş aralığında doğruysa misli misli sorma hakkı var.
Yaşın kaç?
Cangadanak ettiremedi mi, erkekliğin gücünü gösteremedin mi, töremizin gereğini yapamadın mı, kadim geleneklerimizi uygulayamadın mı?
Töreri, kadim gelenekleri takip etmiyorum
Gayet normal bir soru? Kaç yaşına gelmişsin mal edinmen gerekirdi erkeklere belli yaştan sonra sadece cüzdan gözüyle bakılıyor kimse görmüş içi geçmiş adamlara meraklı değil yoksa ölmüyoruz aşkınızdan
Yani ilişkinin ne derece olduğuna bağlı, evliyseniz veya bir gelecek düşünceniz varsa sorması normal
Hakkı yok. Ne sevgilin ne de sevgilinin senin üstünde hak yok. Eş olmadığı sürece hiçbir şekilde ilişki dışında hesap soramaz
Ciddi bir ilişki içindeyseniz evlilik gibi ve onun taleplerini karsilamiyorsa evet var
Edebiyat ögretmeni misin
@GGwrRespectGG hayır
Güzel edebiyat yapıyorsun
Para senin karışmak onun ne haddine
Sormamalı evli değilsiniz sonuçta
Para ortak birikim değilse yok.
Kendi paramı soruyor akıllı
baska yerde yiyormussun da sormus ablam demek ki
Var evet. Ondan öncekilerle yediysen şimdi beş kuruşun birikimin yoksa değil hesap sormaya terk etmeye hakkı var
Yaşında varmış zaten kıyıda köşede bir araba ev olmamıydı bu yaştan sonra sadece paran için bakarlar
Olsa da neden ona söyleyeyim?
Tapu kadastro müdürü mü kendisi?
Seninle niye olsun mesela bu yaştan sonra babanın hayrına mı parana gelecek tabi erkeğin yaş arttıkça parası yoksa değeri yoktur boşuna kalbimi sevsin diye beklemeyin
@Ldldldkdkd o zaman bekar kalmayı tercih ederim 😎😎
@Ldldldkdkd Sizin gibi bencillerle parası olan erkek niye evlensin?
@Ldldldkdkd bencil kadın.
@EmirBey__33 erkekler genç kadın istiyorlar bu yaşlarında? Sarkmış bir adamın neyine baksınlar? Tabii ki parasına.
@EmirBey__33 siz kendinizden küçük kızlara bakıp hemde sizi sevmesini istiyorsunuz asıl bencillik budur!
@Ldldldkdkd ben öyle değilim ve gayet de gencim...
@EmirBey__33 sonsuza kadar kendi yaşıtın kadınlarla olacak mısın yoksa 30 40 yaşına gelip genç kız kovalayıp kalbine bakmasını isteyecek ama sen kalbine bakmayıp cinsellik mi isteyeceksin bu adam gibi?
@Ldldldkdkd cinsellikten banane?
@EmirBey__33 yorumu aklınla oku
@Ldldldkdkd adamın sorduğu soruda cinselliğin CSİ yok bi kere.
@EmirBey__33 iş oraya gidiyor arka planda zaten?
@EmirBey__33 erkekler cinsellik yaşamadan ilişki kurmuyor. Ayrıca orada başka şeylerde yazdım onlarıda açıkla
@Ldldldkdkd Ben, insanların anlam yüklediği dünyevi şeylere o kadar da anlam yüklemem. Kızlar, cinsellik, aşk vs.
Anlam yüklemiyorum.
@Ldldldkdkd sanki senin cinsellik ihtiyacın hiç yok da.
@EmirBey__33 yaşıtın kadınlarla olacak mısın her yaşında 30 40ına gelince genç kız mı arayacaksın
@Ldldldkdkd Ne bileyim ben?
@EmirBey__33 yok aynen? Demek ki senin var
@EmirBey__33 ne bileyim mi? Demek ki kendinden emin değilsin kendi yaşıtımla olurım demiyorsun alışın bunlara yaşlı adamlardan para beklenir sizde gençlik cinsellik arıyorsunuz bir zahmet kriterimiz olsun
@Ldldldkdkd Evet var? Evliliklerde sadece erkekler değil kadınlar da istiyor.
Senin istemiyor olman, cinselliği anormal yapmıyor.
Ve cinsellik için de çoğunluk olarak kimse kimsenin kolundan tutup zorlamıyor sağlıklı ilişkilerde. Biraz mantıklı düşün.
@EmirBey__33 niye şimdi tam tersini söylüyorsun
cinsellikten banane? Demiştin halbuki
@EmirBey__33 ayrıca Kızlar erkeklerden ev mal mülk soruyor kimseyi kolundan tutup zorla benimle olacaksın demiyor o cinselliğide tabii ki malın mülkün varsa yapıyor yoksa yaşlı bir adama niye baksınlar
@Ldldldkdkd Cinsellik peşinde koşan biri değilim de ondan. İhtiyacım var derken heteroseksüel bir erkek olarak yani karşı cinse ilgi duyan bir erkek olarak doğal olarak var.
Bak senin cinsellikle ilgili bir sorunun varsa git hallet.
@EmirBey__33 cinsellik bizim için şart değil sizin için şart
@Ldldldkdkd Benim için de şart değil.
@EmirBey__33 benim değil senin benimle sorunun var yorumuma zıplayan sensin bende cevabını verdim sana ne mesela benim cinselliği yanlış bulmamdan ben sana bunu anlatma taraftarı değilim sen geldin yazdın gidebilirsin
@Ldldldkdkd Aynen. Herkesin hayatı ayrı. Naparsan yap.
@EmirBey__33 şart değilse savunma yapma bana o zaman kadınlar para istiyorsa git onlarla çöz sorununu
@EmirBey__33 yapıyorum zaten bana yorum yapma
@Ldldldkdkd ne halin varsa gmr
Gör
@EmirBey__33 sana ne
...
@EmirBey__33 .
@Ldldldkdkd sus
@EmirBey__33 sen sus
@Ldldldkdkd Halen konuşuyosun.
@EmirBey__33 hem naparsan yap diyor hem takip ediyor aw
Cevap hakkı doğuyor çünkü bana sen sus
Kız için para harcamam...
@EmirBey__33 bende erkek için bedenimi yıprtamam genç biriyle olurum ve zengin
@Ldldldkdkd Senin yaşın geçti artık
@EmirBey__33 neyden
Kendimden 3 4 yaşa kadar küçük 1 2 yaşa kadar büyük zengin biriyle olurum
@EmirBey__33 senden genç ve fitim
@Ldldldkdkd yaşın 29
@Ldldldkdkd pardon
Genç kız peşinde olduğumu ya da cinsellik istediğimi nereden çıkardınız merak ettim 😎😎
Ee 29 ama senden genç ve fit duruyorum @emirbey__33
@EmirBey__33 tamda yaşım artık 30dan sonra hayat başlıyor
@Ldldldkdkd Hani ben niye görmüyorum
Anlamak çokta zor değil soran
@EmirBey__33 sen niye göresin ki ne alaka yani
@Ldldldkdkd İnandırıcı değil de ondan dedim.
@EmirBey__33 o da senin sorunun
@Ldldldkdkd benim cinsellik istediğimi nerden çıkardın?
Haklı bi kere? 😂
Nasıl haklı?
Benim hayatımda o yoktu, kendi param hakkında ona hesap mı verecektim?
Hayır
Bu kızdan bir halt olmaz
Üslup bozukluğu had safhada
Sana zerre saygısı yok
Direk Nextle
Asla yok bence yani kaba ve saygısiz
senden öncesini soramaz
Evlilik düşünmüyorsanız sorabilir
Bu üslup biraz sert
Evet var tabi ciddi düşündüğün biriyse.
Sonuç olarak nerede yedin :D
Çok kıskanç herhalde :D
Ne alaka ya, hanim moduna girmis bile.
Ahaha ne diyeceğimi bilemedim😂
Saane y a r r a m diyedin
Ne berbat bir üslup
Hakkı var bende sorardim
Sen ona neler sordun peki
Ne parası
Benim kendi kazandığım param
hayır tabii ki ya
Var evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?