Bu durumda ona kızar mıydınız? Anladığınızı belli eder miydiniz?
Kızarak belli ederim
Ayrılırım
Belli etmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Merhaba,
Öncelikle böyle bir durumu kendisinin yüzüne sanki bir hırsız gibi vurmak yerine öncelikle belli etmeden hareket etmeyi tercih ederim, daha sonrasında ihtiyacını giderdiğini ve bir konu etrafında konu açıldığı zaman kendisine uygun bir şekilde neden böyle bir şey yapma ihtiyacı duyduğunu istediği zaman onu o miktarı verebileceğimi ya da herhangi bir ihtiyacı varsa yardımcı olabileceğini söyleyerek gururunu okşamayı tercih ederim, elbette izinsiz para almak doğru bir şey değil ama böyle bir hata yaptıysa o insana da aşağılamak doğru bir şey değil.
Kimse kimsenin özle şeylerine kendisinden habersiz el süremez. Bu doğru değildir. Hele bu para konusu ise... Zaten isteseniz fazlası ile verecektir. Çünkü cebinizde ki paranızın miktarını bilmek, her anınız maddi olarak pllanlayabilmemizi de sağlar. Sonrasında yenek yerken aaa param yokmuş, ya da düşürmüşüm, ya da almayı unutmuşumlarla şaşkınlık, şok, mahcubiyet yqşamak istemeyiz değil mi?
Sevgilimse Aynı Zamanda Prensesimdir Herkesi Prensesim Yapmam O Yüzden Aramızda Paranın Lafı Olmaz Büyük İhtimalle Aceleden Almıştır Diye Düşünürüm. Yok Yaaa Yapmaz Benim Prensesim Yapsa Bile Sorun Yok Prenseste Prenses 😁
Aslında Hanımcı Değilim Öylesine Şeyettimm 😂
Benim kişisel alanıma özelime yapılmış bir saldırı olarak algılarım. Hayat müşterektir her zaman yanında olurum. Açık net dürüstlük her şeydir. İhtiyacı varsa söyler. Saygıdan bizim evde bile herkes birbirinin odasına kapı çalarak giriyor. Kaldı ki özel eşyalarını karıştırmak yok artık.
Cevap
69Cevap
Bir şey yapmazdım yani sevgilim olduğu için sonuç olarak alabilir ama haber verse daha iyi olur.
Ne kadar aşırmış?
Benim başıma gelse ilkini belli bir miktara kadar önemsemem, izlemeye alır ve alışkanlık haline gelip gelmeyeceğini anlamak için izlemeye alırım. Duruma göre ikinci ya da üçüncüde bu konuyu konuşurum. Ama bu bi kadının başına gelmişse olay biraz farklı boyuta evrilebilir. Bir de bu durumun tarafları ve hikayeleri de önemli.
İlk başta belli etmem belli bir süre bana söylemesini beklerim.
Bir nedeni olmalı.
Eğer söylemezse beklediğim süre içinde.
Alırım karşıma konuşurum.
Bu davranışın nedenini sorarım.
Sonuç olarak benden isteyebilir.
Ona hayır demeyeceğimi bilmesi gerektiğini söylemiş olurum o zamana kadar olan sürede.
Eğer tatmin edici bir cevap alamazsam , bir surelegine davranışlarımda değişiklik olur.
Bu durumdan rahatsız olduğumu anlamıyor ise ayrılık yolu bana görünmüştür.
Elin hırsızını sadece azarlayacak mısınız olm? Eş bile olsa aldığı parayı "Aldım" diyerek haber vermesi lazım. Empatinin, anlayışın bir sınırı vardır, davranış bozuklukları da tam olarak bu sınırdır.
belli etmem sonradan haber verip vermeyeceğine bakarım belki acil bir durum olmuştur. eğer söylemezse ayrılırım. acil bir durum değilse yine ayrılırım.
Belli etmem ayrıca benden habersiz almasına da gerek yok benim cüzdanım ikimizin cüzdanı şeklinde ona karşı bir ışık zaten yakacağım için gizli almasına gerek duymaz diye düşünüyorum ☺️
ihtiyacı varsa ve haber verecek vakti olmadan yaptıysa bu sorun değil. yapabilir. kasten ve hırsızlık manasına yaptıysa, kim böyle birini hayatında görmek ister ki?
adı üstünde sevgilim.. zaten para pul gibi meselelerde ortak kullanımı savunuyorum.. param değil paramız.. var olduğu sürece sorun yok.. harca aşkım 🤣🤣
Öncelikle konuşup durumunu öğrenmeye çalışırım. Eğer sıkışık bir durumdaysa ve benden sormaya çekindiyse, vereceğim tepki biraz yatışır. Ancak her halükarda bu davranışı iyi bir davranış olmaz. Bu yüzden onunla bu davranışı hakkında ve bu tarz şeylerin hoşuma gitmediği hakkında konuşurum.
Bir nedeni olmasa almaz diye düşünüyorum. Ama olay tekrara başlarsa direk sorar öğrenirim derdi neymiş diye. Geçerli sebep yoksa ya da sebep yetersizse güle güle derim.
Ben bu tarz konularda konuşmayı hiç sevmem. Konuşmaz ya da bildiğimi belli etmezdim. Niyeti iyi mi değil mi hislerimden anlardım kötüyse kesin doğurdum ondan🤦
Para almasından çok çantamı bana sormadan kariştirmasi rahatsız ederdi herhalde. Özel alanıma sormadan etmeden müdahale edilmesi beni çok sinirlendirir.
Gizli saklı işleri sevmiyorum ben. Açık ve net olunmalı ilişkilerde. Bu arada profilindeki kim. Çok tatlış bir kızçe
Bu normal bir şey değil . İhtiyacı varsa gelsin benden istesin. En iyi ihtimalle ona olan güvenim kırılır.
Aynı evde birlikte yaşıyorsak albilir. Tabii aldığını söylemesi kaydıyla. İlk seferi ise belli etmem ama daha sonra bunu ona söylerim.
Bunu niye yaptığını sorar, akla mantığa yatmayan bir cevap alırsam ayrılma noktasına kadar gidebilir. Çünkü en nihayetinde bir suçtur
htıyacı oldugunu dusunup ses etmem... ama bana ıtıraf etmesını beklerım.. etmıyor ve maddı sıkıntısından bahsetmıyorsa sogurum ondan.
Yani ona gerekirse dersini veririm. Kimseden gizlice para çalamaz. Ben şimdiye kadar kendi ailemin parasını bile gizlice çalmadım.
Bir problem var belli ki bu da hos degil soyleyebilmeli, neden sevgili olunuyor o halde evcilik oynansin.
Belli etmem. Bu fotoğraf senin mi? Hep merak etmişimdir. Sormak bugüne kısmetmiş.
Evet
Resmen gasp etmek bu. Tepki gösteririm sessiz kalmam. Böyle bir davranış sonrası ona hâla ilgi duyabilecegimi de hiç sanmıyorum
18 erkek kaç taneniz çanta kullanıyo olum soru başlığından kızlara sorulduğu net anlasılıyo niye bu kadar talep görmuş bu soru erkeklerce
Ben sırt çantası kullanıyorum aga sonuçta cebimde mi taşıcam şarj aletini pargümü cüzdanı vs
Tamam eyvallah hepsi mi sırt çantası taşıyo ya
Belli etmem ve bişekilde onu kırmadan ona pra veririm daha fazla zateneşim olunca tüm para eşimde olcagı içinçantamdan para almasına gerek kalmaz
Bi süre belli etmem devam ediyorsa konuşurum yine devam ediyorsa ayrılırım
Muhtemelen belli ederdim ama kızmam. Konuşurdum, söylemeliydi.
İstese veririm öyle bir şey yaparsa ayrılmam ama eskisi gibi de olmam sanırım
Bunun adı hırsızlıktır. Kim olursa olsun bendrn habersiz cebimden para alamaz.
Mahçup etmeden anlamaya çalışır ve ihtiyacı olduğu için mi yaptığını anlamaya çalışırım..
Ama üzülürdüm. İstese verirdim zaten
Daha fazla veririm ki gözü doysun.
Asla arkamdan gizli saklı bir şey yapılamaz! Yakalarsam bye bye
Hırsızlık gibi değerlendirmemek lazım. Alsın tabii ki ne var bunda derim
Ayrılırım. Kimse bana sormadan çantamı karıştıramaz.
Feda olsun yigidime para neymiş keşke fazla koysaydim da fazla alsaydi derim 😄
Belli etmem aradan geçen zaman içinde hemen ayrılırım
lazıösa istemesini söylerim. güveni sarsmamasını hatırlatırım...
Hırsız gbi gizli alacagna istemesi yeterli kızarak tepkimi ortaya koyar sonra ayrılırm
Kızarak belli ederim ve ciddi kızarım. Bir erkeğe de kadına da hiç yakışmayacak hareketler
Kızmam tabii ki ama maddi olarak sıkışık olup olmadığını sorarım sonuna kadar da destekçisi olurum
ihtiyacı vardır derim, sorarım aldın mı diye aldım derse sıkıntı yok
@terskadeh almadım dediyse almamıştır 😂
Kızarım istesin hatta istemesine de gerek yok para aldım desin kafi
Sorun etmem. Sonrasında aldım diye haber vermesi yeterli benim için
Hiçbir şey yapmam ki, kıyamam ben ona çünkü. Bilmiyormuş gibi yaparım 🧸😇
Bu çok saygısızca. Resmen hırsızlık. Ayrılırdım.
Sevgilimi çok seviyorum benim olan şey onundur ama habersiz de alması yanlış benden istese değil bir on katını veririm benim olan her şey ona feda olsun..
Alalenen hırsızlık bu Yani direkt ayrılırdım. He durumu yoktur yani karnı açtır veya çok zor durumdadır sevgimse benimle paylaşır halledilir, para çalmanın hırsızlık yapmanın anlamı yok bence..
Kendi içimde çok kızarım ve o kişiden uzaklaşırım. Yüzsüzlük yaparsa yüzüne vururum.
Benim sevgilim almışsa zaten çok büyük bir şey vardırda alır canı sağ olsun ama benden istemesinin söylerim hırsız konumuna düşmesini değil
Sorun etmem ilk başlarda sürekli olursa konuşurum hemen ayrılık kararı falan almam sonuçta konuşmak var
Belli etmem ona söylerim bir daha böyle yapmamasını derim
Belli edilmez belki zor durumda kalmış utanmıştır.
Paramı sevgilimdenmi saklayacağım alabilir tabiki :)
Ihtiyaci olmasa almaz gerek duymaz minnet etmez oyle bi mal kendisi
Ben ayrılırım çünki daha sevgili alşamasındayken para çalıyorsa ilerinde nelerimi çalmaz
Utanması gereken o ama ben utanırım söyleyemem
Sorarım neden haber vermedin derim
Bana demesini beklerim.
Öyle bir şey yok söylemesi lazım çanta karıştırmak nedir
4. Şık gidip konuşurum
Alabilir bunu büyütecek ne varki
Bunun için ayrılmak mı? Ne garip
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?