İçi para dolu bir çanta buldunuz diyelim, sahibini mi arardınız yoksa çatır çutur yer miydiniz? Bu parayı nasıl değerlendirirdiniz?

Bir kısmını harcayıp öyle mi vermeli sahibine. Yoksa amaaan bu kadar parası varsa zengindir bu deyip kendine mi harcamalı? Bir çanta paraya sahip çıkamayan bu parayı zaten hak etmiyor ben hakkını veririm mi demeli? Yoksa gidip bir karakola sahibini bulumaları için teslim mi etmeli?

İçi para dolu bir çanta buldunuz diyelim, sahibini mi arardınız yoksa çatır çutur yer miydiniz? Bu parayı nasıl değerlendirirdiniz?
Güncellemeler
1 yıl
Olm gözümü yeşerteceksiniz aranızda bir fırlama benmişim ya la :D
İçi para dolu bir çanta buldunuz diyelim, sahibini mi arardınız yoksa çatır çutur yer miydiniz? Bu parayı nasıl değerlendirirdiniz?
Cevapla