AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
Utanman normal de herhangi bir gelirin olmadan neyine güvenip de evlendin ben onu anlamadım?
Evlenenlerin hepsinin geliri var mı ne saçmalıyorsun işi olup da bırakan birçok kadın da var üstelik benim bir işim vardı ztn eşim istemedi çalışmamı
Yazık ya 😀 çalışmanı istemeyen seni bu kadar önemli bir konuda kısıtlayıp kendine bağımlı hâle getiren biriyle bir de evlendin mi.. demek ki sana güvenmiyor aldatacağını düşündüğünden dolayı istememiş erkekler seni napsın sanki adriana lima jdjfjskdjwkfhwjche
Ben de onu diyorum...
Başkasının eline bakmayı nasıl kendinize yedirebiliyorsunuz?
Üç kuruş harçlık verip hergün hesap soracak sana...
@M3rovha3lss çok boş yapıyorsun cidden hemşire olup da evlenince işi bırakan arkadaşımı da tanıyorum okuma ve anlama özürlü müsün nişanlıyken ben ztn hâlâ çalışıyordum evliliğe yakın işten çıkarıldım tabiki de eşime çok kızdım ama bunun için de ayrilamazdım senin düşüncen farklı olabilir nişan bozulsaydi ben kendime gelemezdim hem işimden hem de eşimden olmak istemedim üstelik annem de rahatsızdı olay sorun çıkarmak istemedim erkekler beni istiyor gibi bir iddia da mi bulundum hayırdır bunu söyleme gereği nerden duydun üstelik kendine bakmadan erkeklerin doğasında kıskanmak var üstelik yaşım 22 ve gerçekten yüzüm güzel olduğu için ilgi çektiğim çok zamanlar oldu sen dert etme bunları kalkıp da sorumda belirtmedim eşimin kıskanması doğal yani sen bunu yaşamayacaksin üzülme
Açıkçası ben çok kıskanç bir adam değilim.
Kuşu özgür bırakacaksın, dönerse senindir 😀
yatakta bosaldıktan sonra soyle bana da para ıhtıyacım oluyor senden cekınıyorum falan de
Ne alaka sapik mısın
ne alaka evlısın sonucta
yatakta erkekler kıramaz karısını
Shaahajjaajajjaja deniyeceğim kocam olursa
@miyan_çakır ne istersen alir
Eşin sen istemeden vermeli
İhtiyacın olduğunda al dedi önceden bana geçen baktım kartı vardı nakit çok taşımıyor
Nerden alacaksın o zaman
Sana kart çıkarsın madem oraya atsın her ay
Nakit verir de kart cikartsam bile düzenli atmaz
Valla hayatım utanma iste sessiz kalıp idare edersen yaranamazsın
Erkeğin iki bardağından birini kıracan derdi nenem
Tabiki de farkındayım bu benimle ilgili bir rahatsızlık aşmam lazım
Utanır normal, bir yere para bıraksın sen sormadan al.
İşe gir
İşim yok
Yatırımı büyütmek için keşke harçlığı yemeseydin, gerçi çekinme nasıl bir şekilde söylediğin önemli bişi demez sana
Gram altın birkikim var onlar duruyor harcamadim onları ben nakit paradan bahsediyordum yaklaşık 44 bin TL falan vardı nakitim bitti işte
Eşinin bunu düşünmesi lazım. sen istemeden vermeli
Kredi kartının birini sana versin konuş
Yanlış anlayacaksın ama o zmn utanmadigin birinden İste, mesela benden isteyebilirsin
Sizden niye isteyeyim ben para konusunda eşimden utanirken bir yabancıdan nasıl kolay isteyeyim ya sabır
Ben burdayım, o zmn bir işe girebilirsin, ama o da yorucu olabilir
Amca ile neden evlendin çok yaşlı senden 34 yaş erkek ben bile evlenmem 27 yim ben
Yaşını göstermiyor aslında tanıştığımız zamanlar yaşını söylemedi ben sorana kadar
Amca kandırmıs seni hem yaşlı hem cimri çekilmez
Amca da demeyelim şimdi çok mu büyük ki
Bence çok büyük ya ben 27 olduğum halde 34 yaşında adam istemem en fazla 30 falan olur. Çok fazla yaş farkını doğru bulmuyorum şimdiki sevgilim de benden bi kaç ay küçük mesela yaşıtız
Ana kasa sen degil misin? O senden isterken utansin 😂
Tövbe yaa 🙄
Oyle degil mi
Maddi durum iyise bir kart çıkart
Komik ve sevimli
Zamanla geçer o senden istemeye başlar
Hehe Çok tatlışsin 😀
Sen istemeyeceksin. Adam olan birakacak
🤣 çok tatlısın…
Sendee 😊
Utanmanı gerektiren bir şey yok ki
Öyle ama yapamıyorum
Kendisi neden bırakmıyor sen istemeden
Bilmem hâlâ ihtiyacım olduğunu düşünmüyor sanırım ben istemeden kendisi nasıl verebilir ki
Evden çıkarken bırakır bulunsun yanında ihtiyacın olur diye
Öyle tabii konuşmalıyım o hâlde
Bunu birazda kendisi düşünmesi gerekiyor
Düşüncesiz biri
Biraz dertleşmek istermisin dm den
Hayır
Korkma bela olmam engellersin sonra
Hayır kimseyle özelden konuşmuyorum tercih etmiyorum
Neden ki
Evliyim beyefendi? Var mı ötesi
Yok tabi de muhabbetin kime ne zararı var
Zararı var tabiki de evli kimse yabancı biriyle sohbet edemez bu erkek için de geçerli
Tamamdır kusura bakma
Bence sen istemeden vermesi gerek, o senin utandığını ve kötü hissettiğini biliyordur kesin , erkekler hisseder ama yinede bişi yapmıyor.
Erkekler hisseder ama adım atmadığı sürece çekilmesi normal
Neden harçlık istiyorsun çocuk musun
Hayır çulsuzum
Çalış o zaman ne bu muhtaç tavır
İşim yok napabilirim
İşi aramazsan bulamazsın
Özel sektör deneyim istiyor ben çalışmadan deneyim nasıl yapabilirim iş de yok yani kalkıp herhangi bir işte de calişmam eşimin ailesi de müsade etmiyor ztn düzgün iş de yok napim
Eşinin ailesinden Sanane onlar mı bakıyor sana bu nasıl kafa yapısı ya çok yazık
Her işte çalışmamı istemezler aile yapısı böyle ihtiyacın mi var diyorlar evet var diyemiyorum abisi eğer ihtiyacın varsa verelim sana tüm paramızı sesin çıkmasın diyor böyle saçma seylerle uğraşmak istemem eşim de bizim aramızdaki konuları ailesine taşıyor bende sürekli para isteyemiyorum paragöz demesinler diye
Utanmalısın da zaten. Neden çalışmıyorsun?
Sanane acaba
Evet bana ne?
İste canım o sana bakmak zorunda
Ben istediğim halde vermez
senin eşin erkek degil
seni çok üzerler
Biri de bana başkaları cin gibi senin rahatlık kimsede yok dedi neden istemiyorsun dedi ama cidden isteyemiyorum çok utanıyorum
çocuk gibi harclık istemeyeceksin biraz cilve ve dişiliğini kullan, erkeği borçtan çıkarmazsan gözü senden başkasını görmez 😀
Onu annem de söylüyor evet sanırım cilve konusunda pasifim çalışmam lazım 😀
Valla utanma, evliliğin en güzel yanı bu.
İnşallah iyiyi bir işe girersiniz
Evlenince neden çalışmayı bıraktın
Ben bırakmadım adam çıkardı beni
Nasıl ya
Hem sevgili eşimin ricası hem de yardımcı istemiyor ihtiyacı yokmuş kendisi öyle dedi ne kadar doğru tartışılır 2 senedir orada çalışıyordum ben bi çok işini ben hallettim sonra bana yardımcıya ihtiyacım yok dedi eşim de bu durumdan gayet memnun istemiyor çalışmamı
Eşin niye memnun
İstemiyor işte elit bi ortam değilmiş full erkeklerin olduğu yermiş benim ihtiyacım yokmuş öyle dedi kendisi
Belki haklı olabilir sadece erkekler varsa
İşte ortam öyleydi maalesef çalışan bir kadın vardı o da nadir uğruyordu
O zaman haklıymış bence eşin
Ama işimden oldum işsiz olmaktan iyidir dimi
Yani oradı da öyle tabii başka iş bulamaz mısın
Bulamam buraya bir tanıdık vasıtasıyla girmiştim başka iş olunca da eşim izin vermez öyle her yerde çalışmama izin vermezler ailesi de kabul etmez
Ailesi ne alaka
İzin vermiyorlar işte ailesine bağlı eşim de onlardan habersiz bi karar bile veremiyor
Ne kadar saçma bir durum
Öyle işte yengesi de kreşte ögretmendi o da evlenince işten çıktı
Allah sabır versin sana işin zor
Aminn burdakiler sanki iş çok kolay bulunuyor şartlar çok iyi gibi konuşmuşlar işte kimse de bilemez her şeyi
Kreşte öğretmenlik yapan birini işinden çıkartmak nedir ben ona takıldım en çok
Ben ilk geldiğimde sordum kendisine hayırrr dedi ben kendi isteğimle ayrıldım dedi eşim bana baksın yoruldum dedi ama ben pek inanmadim şahsen yalan söylüyor gibime geliyor
Yalan söylüyordur bence de ama belki doğru da olabilir
Bana büyük oranda yalan gibi geldi ama şu an memnun sonuçta bişey diyemem
Kendi hayatını mahvediyor haberi yok
Kendisi bilir
Evet onun hayatı
Ne utancam yaa zorla mı evlendirdiler sizi
Soru soran gibi ol, Azıcık ona benze.
@Musti423 sana sormadığım için özür dilerim
Kusura bak bir kere oldu bir daha da olur
Hayır zorla değil tabiki de başlarda çalıştığım günlerden para , altın birikimi yapmıştım o yüzden param var ihtiyacım yok gibi hareket ediyordum e şimdi param bitti altinlarimi da satmak istemiyorum mecbur cebimde beş kuruş yok söyledim eşime ihtiyacın olduğunda al dedi ama sürekli izin almamı onun haberinin olmasını istiyor ben de sürekli para istemek istemiyorum yanımda bir miktar kalsın parasız kalmim diyorum o da her zaman ondan izin alarak almamı istiyor problem bu bende sürekli istemeye çekiniyorum
Çalışmıyor musunuz
Nişanlılık döneminde işten çıkarıldım...
İşte çalışsaydınız böyle bir kaygınız olmazdı Allah kolaylık versin
en başından söyleyecektin
Eşinde istetmesin
Bi kere istetmemesi konusunda uyar
Evlilik başlı başına saçma sapan bir şey ya
Eşinden harçlık isteyecek kadar zavallı misin
istemeden vermedimi hiç yuh ona ya
Kafa yapısı öyle onun ihtiyaç oldu mu istenir ben her zaman cebimde olmasını istiyorum
Bence çocuk yapma
Çocuğumuz olmuyor
Yazdıklarını okudum kist var dedin o düzelir benim teyzem de ve annem de vardı hatta kanser olanı da vardı. :( senin ne hissettiğini biliyorum benimde gururlu bir yapım var ve yük olmak istemiyorum ve utanma para iste senin hakkın gibi yorumlar yapmaıcam maalesef :( çök zor çünkü o kişi sen istemeden vermiyorsa sorun bence bu gerçekten bilerek mi yapıyor önemsemiyor falan önemli değil önemli olan sorun olması , yurt dışında yaşıyorum ve bence kadın kendi ayaklarının üstünde durmalı , eskiden farklı düşünüyordum ne saçma derdim ama bakıyorum ki erkek yapısı değişik gerçekten :(
Cidden öyle hem çalışma diyen erkek hem de maddi ihtiyacı görmezden gelen erkek çok zor cidden evet kistim var alınacak kadar büyük değil doğal yollarla deneyin dedi doktor bizde öyle yapıyoruz
Ama çok çalışan ve zengin kadınları da görüyorum onlar da yanlız çoğu :) ve yalnızlıktan mutlu oluyorlar hayatları o kadar iyi ki ihtiyaç duymuyorlar , anlamadım ben bu işi , ben 25 yaşındayım ve evlenmedim daha bazen üzülüyorum acaba ne olacak diye çünkü çocuk yapmahayalım vardı
Herşeyin hayırlısı yaa evliyim bak çocuk olmuyor yaşım da 22 şimdi çok dert etmiyorum ama geleceği düşünüyorum çok kaygı yapıyorum inş düzelir her şey herkes için kimse bekar olduğu için ölmedi ama bazı insanlar yanlış kişilerle evlenince ruhu öldü
Umarım sen öyle olmazsın ve mutlu olursunuz inşallah orta yolu bulrk
Amin inşallah senin de gönlüne göre olsun 😊 hayırlı geceler
Saol inşallah , GN
Gece al ücreti
Nasıl gece fark etmiyor ki
Espriyi kaçırdın hayatım :)
Aman ne espri
çalışarak
şudur budur
Utanacak bir şey yok
Utanma ya