Ailemin geçimi için kendimi feda etmek zorunda mıyım, bencil mi oluyorum?

Ailemin maddi durumu kötü. 9 kişilik aileyiz ve çalışan ben varım. Babam da asgari ücret alıyor. Maaşım 100 bin tl. Kiraya düzgün eve çıkmak yerine gecekonduda oturmaya devam ediyorum ki onlara da faydam olsun. Ama yetmiyor. Düzgün beslenmek, araba almak , gezmek istiyorum. Ama sadece mutfak masrafı 80 bini buluyor. Çünkü 9 kişiyi kuruyemiş , düzgün kahvaltılık, etle beslemek kolay değil. Ben de işyerindeki buzdolabına yiyecek koydum. Tek başıma yiyip geliyorum. Ancak böyle cebim para gördü para birikmeye başladı. Kötü hissetmeli miyim?

Ailemin geçimi için kendimi feda etmek zorunda mıyım, bencil mi oluyorum?
Cevapla