Aileme maddi ve manevi yük oluyorum bu yüzden int*har etmeyi düşünüyorum haklı mıyım sizce?

Bir iki kere dışarıdan yemek yedim diye burnumdan getirdiler. Yani zaten insan ilişkileri olsun kariyer olsun dipleri oynuyorum sürekli maddi yük olmaktan bıktım artık canımın da çokta değerli olduğunu düşünmüyorum şahsen ölsem en azından bir iki kere uzulurler. Ama hissediyorum cidden az kaldı artık son demleri oynuyorum. Öl*mü ve intih*rı düşününce çok mutlu ve rahatlamış hissediyorum. Bu çöpten dünyada asla mutlu olamayacağım zaten
Aileme maddi ve manevi yük oluyorum bu yüzden int*har etmeyi düşünüyorum haklı mıyım sizce?
Cevapla