Banka çalışanı yüzünden mağdur sizce şikayetçi olmalımıyım?

Kredi kartı borcumu yapılandırmıştım. Toplam 61 bin tl borcum vardı. Elime 40 bin tl civarı para geçti. Borç bir an önce bitsin kart açılsın istedim. Müşteri hizmetlerini aradım, kısmi ödeme yapabileceğimi faiz vs düşeceğini söyledi. 40 bin tl şubeden yatırdım. Gelecek 2 ay 10 bin tl öderim borcum biter diye düşünmüştüm ama yanılmışım. Para yatırınca, 10 bin tl direk kesti 31 bin tl kaldı. Ocak ayında kesilecek tutarı otomatik olarak kesmiş.
Bugün hesap kesim tarihim ve +22500 tl bakiye görünüyor. Müşteri hizmetlerini aradım, ara ödeme yapılmaz hatalı işlem yapılmış 6 bin tl yatırırsanız şuanda borcunuz tamamen biter. Eğer ödeme yapmazsanız, Nisan ayına kadar +bakiyeden karşılar daha sonra borç bitene kadar yani Temmuz ayına kadar, 3 ay boyunca aylık taksit tutarı ödemeniz gerekiyor dedi. Sizce ne yapmalıyım?
Banka çalışanı yüzünden mağdur sizce şikayetçi olmalımıyım?
Cevapla