Devlet doğuya yatırım yapmalı mı yoksa kendi yağında mı kavrulmalı sizce?

Düğünlerde onlarca ton altın takiyorlar bir zahmet kendi kendilerine baksınlar. Ayrıca Doğu turkistandan ne kadar Türk varsa doğuya getirip yerleştirilmeli. Özbek Kırgız Kazak vs hepsi yerleştirilsin ki Kürt nüfusu geçsin azınlıkta kalsınlar.

Devlet doğuya yatırım yapmalı mı yoksa kendi yağında mı kavrulmalı sizce?
Cevapla