KS de Bakkal hesabına güvenen kaldı mı, yoksa bu soruda size veresiye mi yazalım😈?

KS de Bakkal hesabına güvenen kaldı mı, yoksa bu soruda size veresiye mi yazalım😈?

Sigaranın 5 TL olduğunda ki zararı ile şu an ki zararının aynı olduğunu düşünmüyorum:))

Uzun zamandır mantık sorusu sormadığımı fark ettim kolay gibi dursa da kafa karıştıran güzel bir soru, bakalım kimlerin parayla arası iyi

KS de Bakkal hesabına güvenen kaldı mı, yoksa bu soruda size veresiye mi yazalım😈?
Cevapla