Evlilikte ortak kasa mı daha mantıklı yoksa herkes kendi parasından mı sorumlu olmalı?

Kartların açık olduğu, herkesin maaşını ortaya koyduğu eski usul havuz sistemi mi; yoksa herkesin kendi harcamasını yaptığı, faturaların Alman usulü bölüşüldüğü sistem mi daha sağlıklı? 'Kocamın parası benim paramdır' devri bitti mi, yoksa finansal özgürlük ilişkiyi soğutur mu?

Evlilikte ortak kasa mı daha mantıklı yoksa herkes kendi parasından mı sorumlu olmalı?
Cevapla