Türkiye'de memur maaşları işçiye göre neden bu kadar yüksek, adalet var mı sizce?

40 milyona yakın işçi var yani bu insanlar 5 milyon memur dan yarı yarıya bile değil daha düşük maaş alıyor daha çok çalışıyor ne anladım bu işten memurlar çalışmıyor devlet denetlemiyor bir şey yapmıyor rezalet

Türkiye'de memur maaşları işçiye göre neden bu kadar yüksek, adalet var mı sizce?
Cevapla