Türkiye’de maaş konusunda garip bir ülke mi?

Kuzenim endüstri yüksek mehendisi. Yüksek lisans yaptı 44.000₺ maaşla 30 yaşında atandı.

Kuzenimin bir arkadaşı var fırıncı geçenlerde işten ayrılmış 45000₺ maaşlı iş teklifi gelmiş 45000₺’ye bu iş yapılmaz demiş dün 60.000₺’ye ise girmiş ve çocuk sadece lise terk 😶

Türkiye’de maaş konusunda garip bir ülke mi?
Güncellemeler
1 yıl
Vay bee bizim Almanya’da fırıncı yüksek lisans mezunundan fazla kazansın kimse okumaz 😂
Türkiye’de maaş konusunda garip bir ülke mi?
Cevapla