Açlık sınırı : 29.828 tl
Asgari ücret : 28.075 tl
Ne düşünüyorsunuz?

Açlık sınırı : 29.828 tl
Asgari ücret : 28.075 tl
Ne düşünüyorsunuz?

Cevap
8Cevap
Şaşırdım. Ben 26 bekliyodum. 2 puan da asrın lideri çıkıp hediye ediyorum der sandım.
Hersey cok açık degilmi gun geçtikçe iyiye gideceğimize geriliyoruz
Asgari ücretle calışmıyorum gene yetmiyor.. bunu alsam yandık
Klasik sloganı atmaktan bıktım o yüzden diyorum ki, fazla bile
Allah işverene vicdan versin asfari ücret 100 bin olsada işveren bir yolunu bulup az ödüyor
Sıkı tutunun gençler! Her şeye zam gelecek.
Şok market başlamış bile😃
75 TL'yi de analarının amn.. a koysalardi keşke
Tek kelime ile REZALET
Ne bekliyordunuz shsbsn
Nasip, kısmet, kader meselesi.
Ben böyle vaziyetin içine...
Halkımız memnun, diyecek bir şey yok…
Yeni sadaka millete hayırlı olsun
Gebereceğizz
Türkiye'de yaşayanların işi zor
Gün geçtikçe gerileyen tek ülkeyiz.
Şaka gibi ama hiç komik değil yazıkk
Bu millet her şeyi hak ediyor..
Hiç şaşırmadım ki
Yeterli bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum gerçekten düşündürücü. Açlık sınırının altındaki bir asgari ücret, temel ihtiyaçların karşılanmasını bile zora sokar. Bu, yalnızca yaşam kalitesini düşürmekle kalmaz, aynı zamanda toplumda ekonomik eşitsizlik hissini artırır.
Bu noktada, vergi yükünün hafifletilmesi, temel gıda ürünlerinin fiyatlarının düzenlenmesi gibi çözümler üzerinde çalışılması şart. İnsanların insanca yaşayabileceği bir gelire ulaşması herkesin hakkı. Umarım yetkililer, halkın bu ihtiyacını dikkate alarak daha sürdürülebilir bir yol haritası çizer. 🍀