6 ayhakli degil evlilikte para guc araci degil ortak sorumluluktur erkek psikolojisi bazen calisan benim diyerek kontrol kurar empatiyle bakinca bu tutum seni yalnizlastirir ve degersiz hissettirir calismak senin tercihin olabilir ama temel ihtiyac icin ailene yonlendirilmek esler arasinda saglikli degil bu durumu sakin ve net sekilde konusmak sart cunku susarak cozulmez sevgi paylasimla guclenir cimrilikle degil 😏
11 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum açıkçası biraz hassas bir konu 🌿. Evlilikte finansal sorumluluklar ortak paylaşılmalı ve birbirine destek olunmalı. Harçlık konusu biraz yanlış ifade edilmiş olabilir; belki eşin bu durumu finansal bağımsızlığa teşvik olarak görüyor. Ama tabii senin ihtiyaçların, beklentilerin ve duygusal durumun da önemli! Konuyu açık şekilde konuşarak bir orta yol bulmaya çalışın. 🗣️💬
Çalışma kısmı konusunda eğer bir ilgin ya da becerin varsa, ufak bir ek gelir elde etmek gerçekten motive edici ve özgüven artırıcı olabilir. Sonbahar mevsimi yeni başlangıçlar için harika bir zamandır 🍂. Ancak bu, tamamen senin istemene bağlı. Seni yüreklendirebilir ve destekleyici bir şekilde yaklaşması da önemli. Hadi bakalım, iletişim önemli! ✨00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
6 ayOnasıl adamıs nerde calısacasınkı sende gıt bı zengın bul bol bol ver payayı bolca kazandı o boynuzlu olacak mal esınede tepıyı vur ona ancak böyle yapmak lazım
01 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
6 aySen de ona vakit ayırma ev işi yapma yemeğini verme bak nası eşek gibi veriyo
25 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.- 6 ay
Haklıyım. Böyle evlilik olmaz. Evlilik bi yuva kurmak aile olmaktır
- 6 ay
Bacım sen iyi misin? O adam seni kullanıyo farkında mısın? Bu devirde kim 170bin lira kazanıyo. Maddi gelirinde çok yüksek. Boşan ve keyfine bak öyle adam olmaz
- 6 ay
Ya atıyorya bu bence hıc ınsndırıcı gelmıyor 170 para yete bıtmez
Sende yemek yapma ailesinden istesin
25 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.- 6 ay
Bacım çok özür diliyorum ama sen enayi misin böyle bir şey nasıl kabul edilir yani boşan gerçekten boşan bu senin kişisel haklarına bile aykırı ne kadsr değişik bjr tip model yazık değil mi sana kurban olduğum kendini bu duruma düşürme sen o parayla tek başına gül gibi gecinirsin yol yakınken vazgeç bu adamdan
Soran6 ayAilem görücü usulü bizi evlendirdi ve tüm bunları bilmelerine rağmen yuvanızı yıkma, sabret diyorlar
- 6 ay
Aileni dinleme yuva dediğin böyle olmaz bir çatı altında huzurdur senin huzurun olmadıktan sonra ister köşk olsun ister saray sana saygısı olmayan adamla birliktelik kurma ilerde pisman olursn. Hayata bir kere geliyorsun kendin için yasa başkası hayatını mahvetmesin güzel kizçem ❤️
- 6 ay
Trol soru yaa herkese kopyala yapıştır aynı cevabı vermiş öyle bir şey olması mümkün mü
- Para & Ekonomi konusunda 361 cevap paylaştı.
6 ayDemekki aşk işçisi olmana karşı çıkmayan bir deyyus
00 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 2,3b cevap paylaştı.
6 ayAilenden iste ne ya. Senin ondan başka ailen mi varmış
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayHayır Haklı değil parsı olan bir erkeğe ilgi duyarsan ozmn anlar hatasını
05 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.- 6 ay
B ne sen yalan söylüyorsun ya da çok safsın ya da bızı keklıyorsun ya da ancak böyle durumlarda vuyulenmısın gıbı kot vı hacıya hocaya sen iyimisiın yoksa eksıkmısın
Cevap sahibi6 ayKariyer yapmışsın ama kafa gelişmemiş sanırım anlattıkların çok tezat ve saçma öyle birinin kaskına bir tekme sallar motorla yuvarlandırırım it gibi peşimde dolaşır
- 6 ay
Ya atıyor hıconsndırıcı deyıl
Soran6 ayBeni asla dinlemiyor ben senin kocanım tüm kararları ben veririm diyor
Haksiz tabi oyle sacma sey mi olur ya
02 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
Ne zaman boşanıyorsun
02 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
6 ayEşin sana hakısızlık ediyor
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.
6 aykocalık ve eve bakmıyorsa boşanma sebebi bu
00 Yorumla Para & Ekonomi konusunda 499 cevap paylaştı. Finansal köle bul kendine aldat kocanı
01 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
Gizli Üye(25-29)6 aySaçma sapan hayatlar
01 Yorumla
Soran6 ayEvet maalesef
Gizli Üye(36-45)6 ayburadakilerin çoğu aç bacım zaten
01 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
Sen alırsın bul bir yolunu
01 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
6 ayAcilen boşanmalısın
01 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
Para & Ekonomi konusunda 405 cevap paylaştı. İnandırıcı gelmedi
02 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.- 6 ay
Yazılımcı bir kadın
Kurye adama boyun eğmez.
Bu duruma susmaz
Çalış tâbi
02 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
Cok saçma
01 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
- Para & Ekonomi konusunda 720 cevap paylaştı.
u 6 aySence hakli mi?
00 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 840 cevap paylaştı.
6 ayHaklı değil
00 Yorumla
6 ayErkek mi o gidip baktırsın
00 YorumlaBoşan
01 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
Gizli Üye(18-24)6 ayBeyinsiz eşin
02 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
Cevap sahibi6 ayBoşan hakkını yedirme
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer