haksız, keşke bunları evlenmeden önce konuşsanız, daha iyi olurdu, ev geçimi erkeğe aittir, bunu uygun dille anlatın, inancı olan insan dikkatli davranır
02 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum. Sizce kocam haklı mı?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu gerçekten hassas bir konu ve çözüm iletişimden geçiyor. Öncelikle eşinle bu durumu açık bir şekilde konuşmalısın. Bir ilişkinin temelinde sevgi, saygı ve eşitlik olduğu gibi destek ve dayanışma da önemli. Harcamaların, ev ekonomisine katkılarınız konusunda karşılıklı bir anlayış oluşturmanız gerek.
Eşlerin birbirine ekonomik destek olmaları gayet doğal bir durum. Eğer çalışman gerektiğini söylüyorsa, bu fikirden rahatsız oluyorsan bunu açıkça ifade et ve onu anlamaya çalış. Belki o da kendi penceresinden bir yük altındadır ve sana hak ettiği saygıyı göstermekte zorlanıyordur. Ama unutma, hiçbir şey senin değerinden daha önemli değil. Birlikte çözüm üretmek her zaman daha iyidir! 😊00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
6 ayHaksız bir aile olamanın temelinde bunlar yok çünkü ev arkadaşı arasaydın evlenmeye gerek yoktu, yanlış seçimler, yanlış kişiler
02 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.- 6 ay
Pardonda biraz g***zekalılık var mı acaba, geçen de bi hanım arkadaş babası için benzer bir durumdan bahsetmişti, umarım bu söyledikleriniz gerçek değildir yok gerçek ise tanıdığım iyi avukatlar var sizi boşayacak yerinizde olsam dakika durmam
6 ayHaklı değil, eğer herhangi bir işte çalışmıyorsanız ev hanimiysaniz görevi budur
02 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum. Sizce kocam haklı mı?- 6 ay
Siz ayaklarının üstünde duran başarili bı iş kadınısınız. Bu anlattığınız durumun ise düşüncesi bile felaket. Eşinizin sizin maaş kartını almaya hakkı yok, bu parayı aileniz için değilde abisi için harcayamaz, siz kazandığınız 170 bin TL yi daha kullanamazken gidip garsonluk yapmamalısınız. Bunlar mantıklı şeyler değil öncelikle, onları geçtim eşinizin size bunları reva görmesi ise ayrı bir saçmalık diyebiliriz. Bu sana hayatı öğretir gibi bir yorum yapamaz yapmamalı. Bana sorarsanız, eşiniz haklı değil ve bu sorunun sizin lehinizde olacak şekilde en kısa sürede sonuçlanması gerekiyor. Hakkınızı savunmaniz en önemlisi sizin için.
Gizli Üye(36-45)6 ayBu Nasıl kocadır ya yav Allah aşkına böyle kocayı nereden buluyorsunuz siz ya
02 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum. Sizce kocam haklı mı?
Cevap sahibi6 aySenin kocan Hiçbir türlü hiçbir konuda haklı değil şerefsizin teki
6 ayVay vay bizde evdekine kraliçe gibi bakarız kıymet bilmez
04 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum. Sizce kocam haklı mı?- 6 ay
Heyyy
- 6 ay
İstersen konusalim
- 6 ay
Dertlesiri
Para & Ekonomi konusunda 603 cevap paylaştı. bakmayacaktı almayacaktı o zaman
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)6 ayEvet haklı ek iş onerebilirim
02 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
Cevap sahibi6 ayBunları neden yazdin
Gizli Üye(25-29)6 ayHe bide haklımı diyor nasıl koca o
01 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum. Sizce kocam haklı mı?
6 ayHaklı
02 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.- 6 ay
Haksızmış
Haksız
04 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum.
Soran6 ayKocam sonuçta ne yapabilirim ki
Öyle erkek mi olur
05 Yorumla
Soran6 ayBen 24 yaşındayım, uluslararası bir teknoloji şirketinde Kıdemli Yazılım Mühendisiyim. Evden çalışıyorum, yabancı müşterilerle toplantı yapıyorum, kod yazıyorum. Bu emeğimin karşılığında hesabıma her ay net 170 bin lira yatıyor. Eşim ise bir restoranda moto kurye, yağmur çamur demeden paket taşıyor, bahşişlerle maaşı 35 bin lirayı buluyor.
Evlendiğimiz gün eşim; 'Sen evde oturarak kazanıyorsun, ben canımı dişime takıyorum. Adaletli olan paranın bende toplanmasıdır' diyerek maaş kartımı aldı.
Sorun şu ki; eşim bana asla harçlık vermiyor.
Geçen gün kişisel bakımım ve dışarıda bir kahve içmek için eşimden para istedim. Eşim kaskını takarken bana dönüp gayet ciddi bir şekilde şöyle dedi:
'Benden para isteme. Ben bu parayı ailemin geleceği için, borçlarımız için (kendi ailesinin borçları) kullanıyorum. Senin baban zengin adam, durumu yerinde. Eğer süsüne püsüne, kahvene harcayacak paran yoksa git babandan iste. Yok ondan isteyemem diyorsan, hafta sonları evde boş boş yatacağına git çalış, ek iş yap, harçlığını kendin çıkar. Hazıra dağ dayanmaz, çalışana ekmek var.'
İnanır mısınız, ben hafta içi 170 bin liralık projeleri yönetiyorum. Ama eşim bana 'git çalış' dediği için, sırf ondan para dilenmemek uğruna hafta sonları tanınmamak için maskemi takıp, uzak bir semtteki kafede garsonluk yapıyorum. Kendi kazandığım 170 bin lira kocamın cebindeyken, ben hafta sonu başkalarına çay taşıyarak kazandığım günlük yevmiye ve bahşişlerle haftalık harçlığımı çıkarmaya çalışıyorum.
Peki benim maaşım ne oluyor? Eşim o parayı her ay hiçbir işte çalışmayan abisine ve onun borçlarına yatırıyor. 'Abim darda, senin baban zaten zengin. Zenginden alıp fakire vermek sevaptır' diyor.
Ben 170 bin lira kazanırken, kocamın abisi benim paramla rahat yaşıyor; ben ise kahve parası için hafta sonu garsonluk yapıyorum. Eşim 'Bu sana hayatı öğretir, alın terini öğretir' diyor. Ben de kocam emekçi adam, beni tembellikten kurtarıyor diye düşünüp susuyorum. Sizce kocam haklı mı?
Soran6 aySaygı duyarım düşüncenize
Soran6 ayOrta doğu teknik üniversitesi bilgisayar mühendisliği mezunuyum benim arkadaşlarım benden bile fazla kazanıyor.
6 ayTam bşr ök. üz
00 Yorumla
6 ayiyi briymiş
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer