Maddi olarak çok büyük beklentilerim yok, sadelik seviyorum?

Şimdiye kadar eşimden hiç pahalı bir şey istemedim. Bazen işten eve gelince en sevdiğim çikolatayı getirince bile mutlu oluyorum. Onun yanında olmak benim için yeterli. Eşim bana sürekli "dünyalarım olsaydı ayağına sererdim" diyor. Beni mutlu edemediğini düşünüyor böyle düşünüp üzülüyor bu beni de üzüyor. Mutluluk benim için maddi şeylerden ziyade birlikte sevgi ve saygı dolu bir hayat yaşamaktır ama o sürekli mutsuz olabileceğimi düşünüp üzülüyor. "Ben sana bu kadar altın alamadım. Senin diğerlerinden hiçbir eksiğin yok en güzel şeyler senin olmalı." Bu düşünce beni çok üzüyor gerçekten. Her ne kadar onunla konuşup ben seninle mutluyum desem de böyle düşünmeye devam ediyor inanmıyor gibi. Kendimi açıklamak için ne yapabilirim. Zamana mı bıraksam acaba zamanla görür anlar belki

Maddi olarak çok büyük beklentilerim yok, sadelik seviyorum?
Cevapla