• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Para & Ekonomi

Çalışıyoruz ama hâlâ fakiriz. 😂 Bu nasıl olabilir?

eliifnnr
eliifnnr Takip Et
Xper 1 Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
418
Yapay Zekaya Sor
Çalışıyoruz ama hâlâ fakiriz. 😂 Bu nasıl olabilir?
Cevapla
Nasıl Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
22 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Sanal_Adam
    Sanal_Adam Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 31%
    9 ay

    Sizin için oldukça kıymetli bir görüş paylaşıyorum istediğiniz sırayla okuyun sonuç fakirliğimizin sistemli ve bile isteye olduğu...

    Çünkü Karın tokluğuna çalışıyoruz

    Çünkü başkasına çalışıyoruz

    Çünkü çalışmak için çalışıyoruz

    Çünkü kazandığımızı harcıyoruz

    Çünkü ne çalışmayı ne de harcamayı biliyoruz

    Çünkü bize öğretilen düşünmeden çalışmaktır

    Çünkü patrona çalışıyoruz

    Çünkü yatırım yapmıyoruz yapamıyoruz

    Çünkü bizi böyle yetiştirdiler

    Çünkü bize parayı yönetmeyi öğretmediler

    Çünkü parayı çoğaltmayı bilmiyoruz

    Çünkü bedenimizle para kazanıyoruz

    Çünkü paradan para kazanmayı bilmiyoruz

    Çünkü bizi çalıştırıp hakkımızı yiyorlar

    ... vesaire vesaire

    0
    1 Yorumla
    • Sanal_Adam
      Sanal_Adam
      9 ay

      Teşekkürler anti kapitalist BiBot 🤣

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    9 ay
    Para & Ekonomi konusunda 451 cevap paylaştı.

    iş verenlerin aç gözlülükleri ve maalesef çalışma arkadaşları arasındaki samimiyetsizlik sonucu (senin adlığın maaşın altında çalışma teslimiyetleri) ortaya böyle gelir adaletsizlikleri gibi saçma canım durumlar ortaya çıkıyor eh bir de yönetenlerin kendilerine deveyi hamutu ile götürürken çalışanlara ve emeklilere kaşığın ucu ile verilmesi bu makası daha da büyütüyor ve ara açılıyor

    yani açlık sınırı ile verilen hakların birbiri ile örtüşememesi

    çalışanlar artı emekliler bu toplumun yüzde oranını olarak fazlaysa ve hala eziliyorlarsa söylenecek söz yok demektir

    0
    0 Yorumla
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    9 ay

    Çalışıyoruz, ter döküyoruz, zamanımızı veriyoruz ama çoğu zaman karşılığında aldığımız sadece yetmeyen bir maaş oluyor. Hayat pahalılığı her geçen gün arttıkça, cebimizdeki para daha elimizdeyken tükeniyor. Birikim yapmak hayal gibi, çünkü her şey hızla değer kaybediyor. İnsan emeğinin karşılığını tam alamayınca içinde kırgınlık birikiyor. Emek kutsal ama sistem çoğu zaman adaletsiz. Yine de ayakta kalmak için direnmekten başka yol bırakmıyor.

    0
    0 Yorumla
  • benimyahu
    benimyahu Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 34%
    9 ay

    Çünkü senin üstünde bir güç senden alıp zengine veriyor. Herhangi bir işte çalıştığında devlet senin maaşının en az %35ini kesiyor. Yetmiyor içtiğin sudan bile dünya kadar vergi alıyor. Buradan aldığı paralarla mega proje, zart proje zurt proje diye belirli bir kesime dağıtıyor. Onlardan da vergi almıyor.

    Fakir daha fakir, zengin daha zengin oluyor.

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Şöyle Böyle
Şöyle Böyle Takip Et
Fenomen
9 ay
  • Biz Berk ve Şenay! Çalışıyorsun, emek veriyorsun ama karşılığını alamıyorsun, değil mi? Bu aslında sadece senin bireysel durumun değil, ekonomik sistemlerin bir yansıması. Son dönemde artan maliyetler, sabit gelirlerle buluşunca bu tür hisler kaçınılmaz oluyor. Fakirlik mi yoksa tatmin olmayış mı desek bilemedik ama senin duygularına katılıyoruz. Ekonomik sistemler bazen gerçekten hmm, nasıl desek, *yetersiz*... Sabır, bir gün kahkahan bütçene de yansıyacaktır! 😅

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

44

Cevap

124

Cevap

  • KIZILİNKA
    KIZILİNKA Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 27
    9 ay
    Para & Ekonomi konusunda 381 cevap paylaştı.

    Para eriyor bitiyor. Görünmez eller cüzdanımızı soyuyor

    1
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay
    Para & Ekonomi konusunda 22,8b cevap paylaştı.

    kölelik devam ediyor.

    4
    0 Yorumla
  • MarllboroRed m
    MarllboroRed Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    9 ay
    Para & Ekonomi konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Fakirlik göreceli birşeydir. Ben çalışıyorum. İstediğimi yapiyorum. Öbür dünyaya 5 ev alınca onlar da benle gelmicek sonuçta. Ne insanlar var adam da 20 milyon para var bende belki 500 bin yok. Hala kahve içerken senin odemeni bekliyor. Bu zengin olsa ne olur olmasa ne olur. Yaşamayı bilmiyor

    2
    0 Yorumla
  • BİLALİm0138
    BİLALİm0138 Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    9 ay

    Aylık belirli bir maaşla çalıştığın sürece fakirsiniz zaten yani aylık 150.000 lira alan da benim için fakirdir aylık 22000 TL alanda çünkü ikisi de maaş alıyor önemli olan Kendi paranı kendin kazanabilmek kendi işini yapabilmek mesela geçen ay bir buçuk milyon TL kazandıysan bu ay 2 milyon TL kazanmam gerekiyor

    0
    0 Yorumla
  • Silhouettee
    Silhouettee Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    9 ay

    Sevgili genç kardeşim ha deyince bir anda insan zengin olmuyor bizim de zamanımızda ne arabamız vardı Ne bilgisayarımız ne bisikletimiz. her şeyi zamanla çalışarak kazandık yaptık. Bu da zaman alıyor :) merak etmeyin ama 18-20 yaşında bir şeyinizin olmaması gayet normal. Dert etmeyin.

    0
    0 Yorumla
  • DİYKAT
    DİYKAT Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    9 ay
    Para & Ekonomi konusunda 395 cevap paylaştı.

    Vergiler ve enflasyon yüzünden. Atıyorum yüz liralık ürünün ortalama vergisi yüzde 30 yani 30 lira. Ya da adam tarlada 3 liraya avakadoyu pazarcıya veriyor. O da indi, bindi, benzin derken 60 liraya satıyor. Bu ne tas, ne has hoşaf turşusu. Çok olay varda neyse.

    0
    0 Yorumla
  • planZ
    planZ Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 92%
    9 ay

    Ben bu gece anladım bunun bi iletişim şekli olarak ego tatmin ettiğini. Kız geliyor bi grup hayranı var gibi ne eser bi şey diyor altına cevap yazıyor grubu kız okudu bitti. Öyle bireyi muhatapı falan görmek yok😁 sonra yeni soru 😁😁 bu hastalık bir eylem değilse bilmiyorum

    0
    1 Yorumla
    • planZ
      planZ
      9 ay

      Sırf şu saatteki bocalamada geçirilen vakitte eder bu prim zor senin için bu tatmin sindirme

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    9 ay

    Algını degistirmen lazim paraya karsi. Fakirligi kompleks haline getirmis oldugu icin fakir cogu insan.
    Mesela cok parasi olan insana kesin calmistir diyor , sebep ne? Cunku kendi dusuncesi ve algisi yetmiyor dusunemiyor imkansiz geliyor ve bundan dolayi calmaktan baska ihtimal gelmiyor. Ondan sonra ne oluyor banka soygunu, dolandiricilik.

    0
    0 Yorumla
  • Fatih2134
    Fatih2134 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 79%
    9 ay

    Bu çok yerinde ve derin bir soru. “Çalışmak zenginleştirir” düşüncesi, ne yazık ki günümüz ekonomik sistemlerinde her zaman geçerli olmuyor. Birçok insan tam zamanlı çalışmasına rağmen temel ihtiyaçlarını karşılamakta zorlanıyor.

    0
    0 Yorumla
  • acayipadamm
    acayipadamm Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    9 ay

    2012 leri hatırlıyorum paranın bir değeri vardı ben hiç kıymetini anlamamışım :D herşeyi alıyordun resmen para bitmiyordu. dolar 2-3 tl bile yoktu. hatırlıyorum bi ürün yapıyodum kısa sürüyordu 100 tl kazanıyodum

    0
    0 Yorumla
  • Maverick__069
    Maverick__069 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay

    alışveriş yapmayalım sinemaya gitmeyelim sosyalleşmeyelim mağara adamı mağara kadını gibi işten eve gidip gelelim😅😂
    Not size mağara kadını demedim.😊

    1
    0 Yorumla
  • Okyanusmavisi97
    Okyanusmavisi97 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    9 ay

    İşin komik tarafı çalışan herkes kendini köle sanıyor. Cidden öyle. İş ilanlarının şartları çoğu kölelik üzerine. Halbuki kölelik kalktı bu kansız patronların haberi yok. Nefret ediyorum hepsinden. Az para çok iş veya maaş çok ama "esnek mesai saati" adı altında iş kitleme. Ne fenalar.

    0
    0 Yorumla
  • Raisa3
    Raisa3 Takip Et
    Guru Yaş: 103 , eic 99%
    9 ay

    Sevgili Elif aslında bu böyle değildi, sen daha doğmamışken bi iktidar seçildi maalesef ondan başka yaşam biçimi göremediniz. Gençliğinizi, gençliğimizi çaldılar onlar adına çok üzgünüm

    0
    0 Yorumla
  • Catutigernos
    Catutigernos Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 85%
    9 ay

    Ne kadar çok çalışırsan o kadar az kazanırsın. Ne kadar çok kazanırsan da o kadar çok vergi ödersin 🤔 senden çok devlet kazanır sistem böyle 🤔

    0
    0 Yorumla
  • endmuhh
    endmuhh Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 31%
    9 ay
    Para & Ekonomi konusunda 325 cevap paylaştı.

    bende gecen hesapladım direk aya 4.4 eksi ile baslıyorum. bunlar direk net olanlar onun dısında arabanın gideri var. o var bu var

    0
    0 Yorumla
  • blueangel345
    blueangel345 Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    9 ay

    Patron olmadıkca istersen en yüksek mevkide çalıṣ yine fakirsin yine fakirsin. Ekmeğin hep birinin ağzına bakıyor.

    0
    0 Yorumla
  • yalansizolmaz35
    yalansizolmaz35 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 78%
    9 ay

    Bu seninl dışında bir durum ekonomi ile alakalı seninle kalakalıyor olmayan bir durumum seni bu kadar etkilemesi çok saçma demi

    0
    0 Yorumla
  • MassacreTerrible
    MassacreTerrible Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 46%
    9 ay

    Daha asgari ücret açıklamadan altına gelen zamlardan sonra fırlama esnaflar düğmeye bastı her şeye zam geldi

    0
    0 Yorumla
  • Morjinal
    Morjinal Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    9 ay

    Yurt dışı kaynakli bir gelir, ya da yabancı bir işveren bulup dolar ya da Euro üzerindenmaas baglatın kendinize. Tlyle bu kadar yürüyor olay

    0
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    9 ay

    Valla beniö 2 kez gelirim artmasına rağmen gene şu an için çok değişmedi :)) yaşıyohgqk bakalım awq

    0
    0 Yorumla
  • fastandfurious_
    fastandfurious_ Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    9 ay

    Empati yeteneği yüksek, merhametli, samimi kadınları çekici buluyorum. Ve tabii her konuyu çekinmeden konuşabileceğim kadınları

    0
    0 Yorumla
  • KafiyeKırığı s
    KafiyeKırığı Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    9 ay

    Belki de çalışma yöntemlerimizi değiştirmeliyiz :D
    Kendi işimizi kurup borç vermeyerek gelişebiliriz :D

    0
    0 Yorumla
  • Mr_Brom
    Mr_Brom Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 100%
    9 ay

    Calistigin için fakirsin fakir neden fakir ünlü bir düşünürün sözu vardir fakir neden fakir biliyormusun derdi çalmasını bilmediği için 😂

    0
    0 Yorumla
  • Crayz_eses
    Crayz_eses Takip Et
    Xper 6 Yaş: 46 , eic 66%
    9 ay

    Para yönetmeyi öğren , ihtiyacın olmayan hiç bişeyi alma. Birikiminden kalanla yaşamayı öğren. Mümkünse paranda seninle birlikte çalışsın , yatmasın.

    0
    0 Yorumla
  • Feyzairmakgul20
    Feyzairmakgul20 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 87%
    9 ay

    İnsan çalıştıkça borca giriyor. Evdeyken çok paraya ihtiyacın olmuyor

    1
    0 Yorumla
  • Selinaorselin
    Selinaorselin Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    9 ay

    Çünkü Türkiye'de yaşıyoruz (yaşamak denirse)

    0
    0 Yorumla
  • BALAT34
    BALAT34 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 79%
    9 ay

    Çünkü bu ülke insana değer katmıyor, insanı sömürüyor 🦦

    0
    0 Yorumla
  • Cinar345
    Cinar345 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 100%
    9 ay

    Her şeyi sattı ak parti maalesef. Dış borclar var

    0
    0 Yorumla
  • yaso_sD
    yaso_sD Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    9 ay

    az kazanıyorsundur ya da para yönetmeyi bilmiyorsundur

    0
    0 Yorumla
  • intikam_vakti
    intikam_vakti Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    9 ay

    Çünkü biz taşa yatırım yapıyoruz ağaca yapsak meyve verir satarız daha iyi birikim yapabiliriz

    0
    0 Yorumla
  • Akbey5252
    Akbey5252 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 47 , eic 100%
    9 ay

    Vallahi doğru söylüyorsun bak gece bu saatte çalışıyoruz ama boş hala fakiriz hala fakiriz

    0
    0 Yorumla
  • oguzbatuhan
    oguzbatuhan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    9 ay

    Sallama nasıl fakiriz ben çalışıyorum ve fas fakirim sen nasıl fakir kalabildin anlayamıyorum.

    0
    0 Yorumla
  • bitcoinbiletcom
    bitcoinbiletcom Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    9 ay

    Harcama alanı çok çeşitli ve değişken olmasından kaynaklanıyor.

    0
    0 Yorumla
  • iSooo1
    iSooo1 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 52%
    9 ay

    Sistem sana zenginliği vaat eder :D rahat olsana sen ya :D

    0
    0 Yorumla
  • DiplomalıHavuç
    DiplomalıHavuç Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 100%
    9 ay

    Çalışarak zengin olamazsın bebeğim banka soymalisin

    0
    0 Yorumla
  • jelyz
    jelyz Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    9 ay

    Para kazanmaya başladığında isteklerin de ihtiyaçların da artar 😂

    0
    0 Yorumla
  • dapfrence
    dapfrence Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 97%
    9 ay

    Sabah 8 aksam 8 calisiyorumm kartımda 2k var. Maaş 26, kira 20, söyleyeceklerim bu kadar

    0
    2 Yorumla
    • ilkaskimsin
      ilkaskimsin
      9 ay

      Nasıl ödüyorsunuz kirayı bende ayrı eve çıkmayı düşünüyorum da aç kalırım diye korkuyorum

      Yorumla
    • dapfrence
      dapfrence
      9 ay

      @ilkaskimsin valla kirayı odüyorum kalam faturalari babam ödüyor kalan para harclik oluyor.

      Yorumla
  • Günesinkadini
    Günesinkadini Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    9 ay
    Para & Ekonomi konusunda 320 cevap paylaştı.

    Çalışmıyorum fakir değilim Allah bugünlerimi aratmasın inşAllah 🤲🏻🌸

    0
    0 Yorumla
  • kiminumurundayım
    kiminumurundayım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    9 ay

    çünkü kazandığımızın yarıdan fazlası ödemelere gidiyor.

    0
    0 Yorumla
  • Vlkngns34
    Vlkngns34 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 100%
    9 ay

    Sen fakirsin duanet ben birde çalıştıkça borclaniyorum

    0
    0 Yorumla
  • haşinama
    haşinama Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    9 ay
    Para & Ekonomi konusunda 319 cevap paylaştı.

    Çalıştıkça fakirlik artar bu ülkede hiçbir iş yapmayan da malı götürür

    0
    0 Yorumla
  • Black_Labell
    Black_Labell Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    9 ay

    Maalesef ülkenin geldiği durum bu ne kadar çalışsan da elde para kalmıyor

    0
    0 Yorumla
  • Sitemkarım
    Sitemkarım Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    9 ay
    Para & Ekonomi konusunda 911 cevap paylaştı.

    Çalışmakla kazandığın harcadığınla orantılı değil demekki

    0
    0 Yorumla
  • everythingisdream
    everythingisdream Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    9 ay

    Bunun anlamı modern kölelik zaten. Zenginler parasına para katarken biz normal halk alışverişte yediğimizden içtiğimizden kısıyoruz. Bu böyle gelmiş böyle gidecek.

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    9 ay

    Boşuna dememişlrr çalış çalış ananın a** bir karış diye

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    9 ay

    Yanlış bir döneme gelmiş olmanın acısını yaşıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    9 ay

    Vay be xp1 soru cinsellik sorusu bile değil 70 küsür yorum almış

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    9 ay

    30 ya da 40 bin alip 100 bin harcarsan fakir kalirsin tabi. Sonra öde dur bankalara faizleri

    0
    0 Yorumla
  • Annk_06
    Annk_06 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 33
    9 ay

    Rizkin neyse odur. Aşamazsin çok çalışarak zengin olunsaydi maden ocaklarında çalışanlar zengin olurdu. Yatarak fakir olunsaydi futbolcular fakir olurdu gibi vs !!

    0
    0 Yorumla
  • pocomec
    pocomec Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    9 ay

    Serbest calisiyurum yeni ev sifir hybrid suv oto aldim bi O kadar da psra yaptim kul hakki yeniyorum 6284 le insan kani icmiyorum helal para

    0
    1 Yorumla
    • pocomec
      pocomec
      9 ay

      Anm suyu ile gelen sel suyu ile gider

      Yorumla
  • Tahtsızİmparator
    Tahtsızİmparator Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    9 ay

    Çünkü sistem zaten bozuk olarak tasarlandı. Senin veya benim veya başkasının zenginleşmesi istenmiyor. Amaç bir avuç zenginin daha da zengin olması.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    9 ay

    helal para olablir. harcama çoktur ya da . ya da zengin değiliz ya biz fakiriz yüzümüze vurdun ya gece gece sağol

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    9 ay

    Zengin olmak için gereğinden fazlasını yapıyorsun da onda 😅 zengin olmak icin çalışmak lazım değil. Zengin olmanın formülü Çal (ış) mak!

    Parantez içini okuma 😂

    0
    0 Yorumla
  • themelof
    themelof Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29
    9 ay

    Her sabah mutlaka bir zam haberi okuyoruz altında çokta sebep aramamak lazım

    0
    0 Yorumla
  • Femen35
    Femen35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    9 ay

    Bu ekonomi şartlarında çok normal bir durum 😁

    0
    0 Yorumla
  • Kadircan35
    Kadircan35 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 37
    9 ay

    Çalışma şekline bağlı olabilir Allah kolaylık versin kral :)

    0
    0 Yorumla
  • theprofessional10101
    theprofessional10101 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    9 ay

    Enflasyon ve çalışmanın karşılığının verilmemesinden

    0
    0 Yorumla
  • Onlarla_Konuşuyorum
    Onlarla_Konuşuyorum Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    9 ay

    Kaçırdığın ince bir nokta var ! Zenginlerin çoğunluğu cok çalıştığından değil çok çaldığından

    0
    0 Yorumla
  • hain_tırtıl
    hain_tırtıl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    9 ay

    Kesin zenginsin ben zenginim diyen zengin gormedik hic

    0
    0 Yorumla
  • tyjytjyj
    tyjytjyj Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    9 ay

    Çalışmasak ölürüz herhalde açlıktan. En fazla bu kadar oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (108)
Devamını Gör(153)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Çalışıyoruz ama hâlâ fakiriz. 😂 Bu nasıl olabilir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden bu kadar fakiriz ki? 12 cevap verildi
Kisaca fakiriz buda olum sebebi? 17 cevap verildi
Vasıtamız yok diye fakirmi oluyoruz? 5 cevap verildi
Ya biz niye fakiriz? 5 cevap verildi
Biz niye fakiriz? 3 cevap verildi
Neden fakirim? Neden fakiriz? 23 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨