Neden fakirim? Neden fakiriz?

Fakirim ben :( ailem var çok şükür sağlıklıyım da çok şükür.. Orta dereceli tahsilim var üni mezunuyum ama ne istediğim işe girebildim ne kariyer yapabildim hep o yana bu yana savruldum. Şimdide iş arıyorum birikmiş param da yok... Napmalı arkadaşlar? Para sahibi olabilmek için illa illegalllll mi yaşamak Lazım he. Çalmak mı gerek illa anlamıyorum ben bu adaleti
Neden fakirim? Neden fakiriz?
Cevapla