65bin alıyorum demişti edevlete girdik 100bin yazıyor vergilerden öyle falan dedi bu kadar fark olur mu? Geçen ay da babamdan 20 bin aldım artık her ay alıcam dedi maaşı arttı bence söylemiyor. Neden yalan söyler peki bir insan?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
9 ayYüzde yüz doğru olanı yaomış... %99 haklı diyen şu dünyayı ve kadınları zerre tanımıyordur...
Ben evlenmeden önce neyim var neyim yoksa her gelirşmi sonuna kadar anlattım izah ettim ve 10 yıldır yani evlendiğimizden bu yana bundan pişmanlık duymadan geçirdiğim bir gün bile olmadı..
Sadece ben değil bunca senelik yaşantım süresince finansal durumu ile ilgili olarak karısına bilgi verip de bunun sonunda köpekten beter pişman olmayan veya bu konuları %100 gizlilik içimde tutup da bunun olumlu sonuçlarını almayan görmedim.
Eğer tabi geri kalan parayı kumara veya başka bir kadına harcıyorsa o başta Ama sadece birikim yapma kararları alırken karısının harcama yönlü baskılarına set çekmek için gelirini gizleyen erkek elbette ki idrak seviyesi bakımından heykeline beton yetmeyecek erkektir.
6138 Yorumla- 9 ay
Niye
- 9 ay
@Maviigunlerr yazdım zaten niyetini... ama soeuyı dikkatli okuyunca zavallı adamın zaten doğru söylediği ortaya çıkıyor. 100bin brütüm neti zatenn65 filan
- 9 ay
@Uskskdks zaten kazanç benim ister veririm ister vermem canım mereye istiyorsa oraya harcarrım erkek değil misin eve bakacaksıb demeyi biliyorsunuz...
- 9 ay
@noperva1975 Kesinlikle oyle
- 9 ay
@Uskskdks peki saklama amacın nolurdu merak ediyorum
- 9 ay
@SoaringDragon yukarıdaki abininkiyle aynı? Ona katıldın bana niye katılmadın? Cinsiyetim yüzünden mi?
- 9 ay
@Uskskdks evet cinsiyetinden dolayi neden biliyo musun ev gecindirme konusu sana ait olan bişey degil genel olarak erkegin yani toplum evi gecindirme yukumlulugu erkege vermiş sana degil ve saklasan da saklamasan da ev gecindirmeyi erkegin sorumlulugunda oldugunu düşünüp harcamayı ona bırakırdın ondan dolayi abinin son yazdığına katılıyorum
- 9 ay
@Uskskdks Yani saklama amacın çok da onemli degil onu anlatmaya calisiyorum
- 9 ay
@Uskskdks abi sana cevabını verdi... acaba verdiği o cevaba bir yanıt gelmemiş olması fark olabilir mi?
- 9 ay
@SoaringDragon valla evi geçindirme konusuna giriyorsak erkek hiç saklayamaz. Evi geçindiren erkeğin saklama gerekçesi olamaz. Erkek saklarsa kadında saklar hangi erkek tek başına evi geçindiriyormuş bu ekonomide? Kadında çalışıyor size destek olmak için ama siz ben saklarım kadın saklayamaz kafasındasınız şu abi de sende karılarınız var mı yok mu bilmem ama olursa çatır çatır saklayacak sizden haberiniz olsun.
- 9 ay
@Uskskdks
Yahu ne para vermesi... burada onlarca soru başlığı gösteririm kızlar dşyor kli bşz çalışmasak da erkek bize bakacak; biz çalışmak zorunda değiliz; çalışmasak da erkek yine ev işlerine yardım edecek bizim kadın olarak ne ev işlerini yapmak ne de çalışıp para kazanıp eve harcama mecburiyetimiz var diyen kızların sorduğu sorular... onlarcasınjn linkini bulup koyabilirim. Ama bugüne kadar bir tane bile erkek görmedim ki kadın hem ev işlerini tek başına yapsın hem de dışarıda çalışsın eve para getirsin diyen... kadınlar parasını saklamayı zaten hakkı olarak görüyor hatta saklamaya bile gerek duymadan "bu benim param eve harcarım veya harcamam... canının istediğini alırım lüksüme harcarım sen ise erkeksin kazandığını son kuruşuna kadar eve harcayacaksın" diyorlar - 9 ay
@Uskskdks evi geçindirme konusuna sundan dolayi girdim para dedigimiz seyin kontrolu toplumda ve kanun genellikle erkeğe yüklüyo yani kim para kazanacak kim esine cocuguna bakacak denildiginde akla direkt erkek geliyo toplumunda haliyle ozellikle kanun dahi olmak uzere isaret ettigi kisi yine erkektir o yuzden erkek zaten evi gecindirmekle sorumlu tutuluyosa kazancının kontrolunude dogal olarak kendine saklıyodur herhangi bi tehlike teşkil etmedigi surece ne kadar kazandıgını acıklamak zorunda degil ayrıca hangi erkek tek başına evi geçindiriyo derken? sana burada istersen istatistik paylaşabilirim kaci calisiyo kacı çalışmıyo diye iş katılım sayımız bile sizden epey fazla istisdam oranı erkeklerde %66,1 iken kadınlarda %32,6 yani işe daha fazla çalışıp evin ekmeğini getiren ve her mucadeleyi verecek olan erkektir kadınlarin buyuk çogunlugu ise ya hiç çalismıyo ya da çalissa bile kazandigi parayi sadece kendine harclik olarak görüyo yani kendi ihtiyaçlarını karşılıyo erkege maddi destek sunmak gibi niyeti olmuyo neden cunku para istediginde veya maddi gucu yetmedigi bi durumda kadin erilleşmesinden korkmasindan supheleniyo ve erkegin ustundeki maddi yuku hafifletmiyo evin gecimi konusunda gercek katki saglamıyo o yuzden calismayan kadinin ister çalışsın ister calismasin ortak kararlarla eve birlikte bakmadigi cocugun giderini beraber karsilamadigi surece kadının kazancını saklamak gibi bi hakki dolayisiyla yoktur
- 9 ay
@SoaringDragon valla kanun erkeğe yüksele bile erkek kadına yüklüyor artık. Kadın çalışmadan olmaz diyor kadında çalışıyor yani erkek saklıyorsa kadında saklamalı saklar
- 9 ay
@Uskskdks yan gelip yatan kadinlara da hizmet edip para veren erkekler var bunuda karsi çıkacakmısın
- 9 ay
@Uskskdks Kadın çalışmadan olmaz diyo ama işin maddi yukun sırtını erkege yukluyo kadina mecbur birakmiyo :)
- 9 ay
@SoaringDragon öyle kadınlar genelde anneler oluyor annenden görüyorsun muhtemelen çalışmıyor sanırım ama benim çevremde çalışan kadın çok yeni nesil kızlar zaten kendi ayakları üzerinde duruyor eski nesilde öyleleri var kendi ayakları üzerinde duran kadında enayi değil kocası söylemezse kendi de söylemez
- 9 ay
@SoaringDragon yo gayette kadına kirayı öde ben faturayı alayım diyorsunuz
- 9 ay
@Uskskdks anneler degil evet annelerde var ama onlar yeni anneler oluyo onu esgec sonucta cocugun yanında bi bireyin olmasi gerekiyo anladinmi onu sayma cocugu buyutmus belli yasa getirmis kadın gidip tekrardan çalışmaktan vazgeciyo ayrica mesele anne degil biz burada calismayan kadından soz ediyoruz
- 9 ay
@Uskskdks yahu sana kaynak attım ben degil kaynaklar gosteriyo
- 9 ay
@SoaringDragon sen bu verilere inanıyorsan üzülürüm haline 😄😄 o halde sabah kocasıyla çıkıp aynı iş yerine gidenler kim hastanedeki kadın doktorlar kim marketteki kadın kasiyerler kim okullardaki kadın öğretmenler kim tekstildeki kadınlar kim hepsini erkek görüyorsun herhalde 😄😄
- 9 ay
@SoaringDragon sen inanmak istediğine inan umrumda değil ben gerçeklere inanırım gördüklerime inanırım ve erkek parasını saklıyorsa kadında saklar NOKTA
- 9 ay
@Uskskdks niye inanmayim? tuik verisi de çalışan kadinlarin yuzdesini az gosteriyo :) turkiyenin resmî istatistik kurumu oda mi yalan? :) o saydigin kadinlar işte calişsalar bile evin gecimini yine erkege yuklenenler oluyo madem birlikte çalışıp evi geçindiriyolar neden erkeklerin intihar orani bu kadar fazla da kadinlarin ise daha az?
- 9 ay
@Uskskdks erkek ile kadın aynı istisdahta olsaydi bu dedigin dogru olurdu ama oyle bisey yok o yuzden kadinin saklama mecburiyeti olmadigina gore konu kapanmıştır :)
- 9 ay
@SoaringDragon sen akpli misin
- 9 ay
@SoaringDragon erkek eve bakıyorsa erkeğin saklama mecburiyeti yoktur asıl ha saklıyorsa eve bakan erkek kadın daha çok saklar evet konu şimdi kapanmıştır.
- 9 ay
@Uskskdks akpli falan degilim ama durum ortada nereden baksan kadinların çogu çalismiyo calisan kadınların bazıları da erkege yukluyolar sorumlulugu kanunun bile erkege yukledigi ve toplumsal normlarin erkege dayattigi maddi sorumluluklar var gidip arastir cevrendekiler sadece istisna ama bunun gerçek kaynagi ve istatistikler ortada ama sen hala itiraz ediyosun oysa rakamlar acik bi sekilde ifade ediyo kimin calistigi
- 9 ay
@Uskskdks işte istihdam oranı eşit duruma gelseydi ve her kadin calıssaydi bu durum olurdu çunku nice kadınlar var hala ama hala çalışmıyo evlilikte yoksulluk çekmiyim diye orta gelirden daha çok maddi durumu yuksek erkek ariyo kadinlar
- 9 ay
@SoaringDragon işine gelince tuik doğru işine gelmeyince yalan dersin
- 9 ay
@Uskskdks bundan dolayi saklama gibi bi luksu yok
- 9 ay
@SoaringDragon her kadın çalışıyor. Ve erkek saklıyorsa kadında saklar konu kapanmıştır
- 9 ay
@Uskskdks benmi senmi :) kaynak attim ona itiraz ediyosun benmiyim işime gelmeyince yalan diyen
- 9 ay
@Uskskdks ya kaynak attim kaynak ben demiyorum kaynak gosteriyo evet çalışan var ama epey az
- 9 ay
@SoaringDragon sen şimdi tuikin her verisine inanıyorsun o zaman yoksa işine gelene mi inanıyorsun mesela ülkede %80 Müslüman var diyor
- 9 ay
@SoaringDragon tamam tuik %80 Müslüman diyorsa doğrudur
- 9 ay
@Uskskdks dindarlik başka sozde musluman olmak başka bişey bende muslumanım ama dindar degilim allaha inancım var ama mesela namaz kilmiyorum bu başka ama kadınlarin cogu çalışmıyo çünkü kendilerine gore hak gormuyo çalışmayı
- 9 ay
@Uskskdks o yuzden o ikisi aynı şey değil herkes musluman olabilir ve allaha inanabilir ama dindara bağlı olan yok kimse
- 9 ay
@SoaringDragon kadınlar çalışıyor ve gelirinin yarısını saklayacak nokta.
- 9 ay
@Uskskdks e çalışmıyo işte evin gecim yükünü erkege yukluyolar yine 😏
- 9 ay
@SoaringDragon evin geçim yükü erkekteyse saklama lüksü yok kadına söylemek zorunda.
- 9 ay
@Uskskdks nedenmiş o
- 9 ay
@SoaringDragon geçim yükü erkekteyse gizleme lüksü yok.
- 9 ay
@Uskskdks
Yahu kadınlar çalışsa da evi geçindşrmwnin kendi sorumlulukları oldupunu eşit derecede erkek gibi sorumlu olduklarını düşünmüyor ne kanun ne toplum da bunun tersini söylemiyor zaten..
İstatistikler bir yana çevremde bir dolu yüksek eğitimli kadının çalışmanın ve eve para getirmenin erkek görevi olduğunu düşünüp ona göre yaşıyor.
Ha kocasının maaşı o kadar düşüktür ki kadın çalışmadan hayat dönmüyordur o zaman çalışır ve harcar ama bunu kocasının eksikliği olarak görür - 9 ay
@Uskskdks geçim yükü erkekte kazancını gizlemesi kaçınılmaz bir zorunluluktur. Gizlemediği durumda sorumlu oldupu konuda yetkili de olması gerektiği gerçeğini göz ardı etme eğiliminde olan kadının baskısı altında kalır.
- 9 ay
@Uskskdks mantıklı bi açıklaman yok desen şuna? hiçbi sebep yazmamissin sadece saklamayacak sakliyosa kadinda saklar diye sacma sapan savunmanı yapıyosun ozellikle erkek tek basına bu sorumlulugu ustleniyoken
- 9 ay
@Uskskdks sen mümkünse evlenip kimsenin başını yakma
- 9 ay
@SoaringDragon mantıklı gerekçe anmaya çalışan feminazi gördün mü sen hiç?
- 9 ay
@noperva1975 gormedim ama belki bi umut vardir diye dusundum
- 9 ay
@noperva1975 demekki yanilmisim
- 9 ay
@SoaringDragon abicim erkek sorumluluk altındaysa açıklamak zorunda evi geçindiriyorsa eğer söylemeli kadının parası kadındaysa madem size ne miktarından tek mantıklı açıklaman yok
- 9 ay
@Uskskdks gerçekten mantıklı açıklaman yok o parayi eger erkek kazaniyosa ve bi sekilde karisinin giderini karsiliyosa neden açıklamak durumunda olsun o para her halukarda size harcaniyo mu harcaniyo gider karsilaniyo mu karsılanıyo eeee madem kadın erkek maddi yukunu yukleyecek neden ogrensin
- 9 ay
@Uskskdks evet yalakalıkla işimiz olmayan asil maskülistiz var mı
- 9 ay
@Uskskdks kendimizi kadınlara sömğrtmemek için kararlılık göstermek kadın yiyicilik oldupuna göre erkek yiyiciliği hak olarak görenlerden oldupunu itiraf ediyorsun
- 9 ay
@Uskskdks cevabını okumadan yorum yaptığın nasıl da anlaşılıyor
- 9 ay
@SoaringDragon iyi de kadın kendisine harcıyorsa neden size açıklamak zorunda olsun size gitmiyor o para gerek yok. Ayrıca asil falan değilsiniz bir avuç kadın düşmanı kadın yiyen maskülistsiniz 😄😄😄 ömür boyu yapnızlıklar…
- 9 ay
@Uskskdks sen cevabı okumadan yani beyinden değil omurilikten yorum yazıyorsun... ben tüm malbarlığımı ve gelirimi açıkladığım için 12 senedir pişmanlık yaşıyorum diyorum. Herhalde kadın parası yesem bunun pişmanlığını yaşıyorum demezdim. Kadınlar kadın oldukları için eşlerini sömürme hakkını kendilerinde görüyor hatta boşandıktan sınra bile erkeğin kanını emmeyi hak görüyor bu gibi gerçeklik bu. Beğensen de beğenmesen de
- 9 ay
Bunlar çevrelerinde yalaka meriçlerin pohğohlamasına alışmış...
- 9 ay
@uskskdks sen anlamiyo musun yoksa anlamazliktanmi geliyosun ben nerede kadinin aciklamak zorunda oldugunu soyledim burada mevzu ne kadar kazandigimin ya da senin ne kadar kazandigin degil ztn mesele erkek evin geçimini tek basina ustleniyosa ki toplum baskisi yuzunden bu sorumluluk erkege yükleniyo o zmn elbette kazancını soylemek paranin kontrolunu kaybetme mecburiyetinde degil belki para yonetimi kendisinde kalmasini uygun buluyodur istiyo belkide omur boyu nafaka odeyeceğini dusundugu için paylasmak istemiyodur
- 9 ay
@SoaringDragon kısa kesiyorum ve madem ki kadın açıklamak zorunda değil sorun yok ben bundan bahsediyorum uzatma kadında maaşının kaç olduğunu söylemek zorunda değil eksik söylese sorun yok tıpkı erkek gibi tamam konu kapandı
- 9 ay
@Uskskdks Hala anlamıyo ya xd ya sen evin gecimini yapiyo musun da soylemek zorunda degil diyosun gidip çalışsan da erkege maddi yuk yukleyecegin kesin ztn bundan bahsediyorum ama sen gelipte kendi çalıştığın paranla kendine harçlık yapıp erkege maddi yuk yuklersen haliyle sana soylemek zorunda degil niye soylesin
- 9 ay
@SoaringDragon iyide kadın kendine harcıyorsa niye sana söylesin? Kendine harcıyor katkısı yok madem bilip ne yapacaksın en iyisi bilmemen gerek yok
- 9 ay
@Uskskdks Cunku kadin ve erkek aynı işi yapıp da ortak harcamayı yapmıyo erkek tek yapıyo gideri erkek karsiliyo kadin karsilamiyo anladin mi yani kadın erkegin harcama yapmasını ister ama erkek kadının parasına dokunamaz diye sacma sapan sistem getirdiler kadın neden bilsin erkegin maasını o zmn
- 9 ay
@Uskskdks buradaki mesele ortak harcama yapmak tek harcama yapmak degil
- 9 ay
@SoaringDragon o zaman ikisinde birbirinin maaşını bilmesin
- 9 ay
@SoaringDragon kardeşim zaten ortak harcama yapılıyor sen inatla yoooook yapmıyorlar diyorsun ne çeliştin kendinle
- 9 ay
@Uskskdks ortak harcamayi kadinlar yapmiyo iste onu soyluyorum celiştiğim bi nokta yok yukarda sana istatistik paylaştım gormedin mi?
- 9 ay
@Uskskdks bi dahami atayim yani gormen için?
- 9 ay
@Uskskdks eğer ortak odeyeceklerse ve kadın ben sana bakamam diyen birine ne kadar kazandiginin bi onemi yok derse ben sana destek çıkarım yeterki evlilikte sevgi saygi anlayis ve destek istiyorum derse bilmesine gerek yok
- 9 ay
@SoaringDragon o zaman erkeğinde bilmesine gerek yok
- 9 ay
@Uskskdks Eğer kadin erkege destek çıkacaksa bilmesin ztn niye biliyo?
- 9 ay
@Uskskdks eğer kadın deseki ne kadar kazandığının bi onemi yok bende o evde yasiyorum sana destek cikarim yeterki mutlu olalim dese kimin ne kadar kazandığının ztn bi onemi yok ama kadın calismayacaksa o zmn erkegin kazancını bilmemeli cunku erkek de belki kendi kazandığı parasıylada kendi luksu icin harcama yapmak istiyo olabilir
- 9 ay
@Uskskdks konuyu bana gerşesiğin için sana kendi hikayemi anlattım ama olau sadece benim hikayem değil ki... kadın da maaşını saklasın dştorsun ki zaten kızların maaşı sorulmuyor ki... kız isteme töreni düşün. Kız babası ne yaoar? Oğlunuz ne iş yapıyor? Evi geöindirebilir mi? Diye sorar değil mi? Düşünsene damadın babasının kızın maddi durumunu sordupuju. Orada ne kadar garip geliyor değil mi?
Siz erkeklerle her konuda idrar yarıştırma refleksi gösteriyorsunuz ama kadın ve erkek arasında asimetrik durumlar var
Aileyi geöindşrmek erkeğin sorumluluğu ise o paranın nasıl kazanılacağı gibi nasıl harcanacağı konusunda da erkeğin yetkili olması yani son kararı erkeğin alması esastır sorumluluk ve yetki at başı gider her zaman yarın parasız kalındığında erkek sonu intihara kadar giden süreçlere yani erkekliğinin sorgulanmasından tut ailesini kaybetmeye kadar varan yaptırımlara tabi oluyorsa bu riskleri yönetmek erkeğin yetkisi altında olmalıdır
İşin doğrusu yani ideali şu: eğer gelir zaten her ikisinin çalışmasını zaruri kılıyorsa şartlar kadına hiçbir şekilde çalışmama olanağını en ufak bir seçenek olarak bile sunmuyorsa o zaman zaten kimse bir şey saklayamaz zaten mümkün değildir ve hatcamalar da birlikte bğtçelemdirilir... ama onun dışında erkeğin maaşı bir şekilde kira ve temel ihtiyaçları kıt kanaat de olsa almaya yetiyorsa kadının bu konuda erkeğin asimetrik şekilde sorumluluk altında olduğunun farkında olup direksiyonun da erkekte olması durumuna saygı göstermesi icap eder.
Erkek bu saygıyı görürse zaten maaşını neden gizlesin? Ama o yükü yani sorumluluğu erkekte olarak görüp yani çalışmama hakkını kadın olarak doğal hakkı olarak görüp bütçeyi erkeğin ayarlamasına engel olacak şekilde sürekli isteklerde bulunan erkeğin birikim yapmasına bu şekilde engel olan kadına karşı tatsızlık çıkarmadan birikim yaoma fırsatını elde etmek için erkeğin başvurduğu mecburi bir yoldur maaş gizleme - 9 ay
@SoaringDragon sen istiyorsun ki ne kadar kazandığının bir önemi yok desin kız ben destek çıkayım desin ama sen gel kazancının yarısını sakla kız iyilik yapsın sana oldu. Sen iyilik yapta kazancını söyle yeter ki mutlu olalım istediğin kadar harca deşik adam. E kadında kendi kazandığı parasıyla kendi lüksü için harcamak yapmak ister ve saklayabilir
- 9 ay
@SoaringDragon her şey size göre olmaz kadınlarında birey olduğunu unutmayın.
- 9 ay
@Uskskdks Eeee soyledikten sonra kadinin onun parasini çar çur da edebilir harcama alişkanligini degistirip nasıl olsa parası var banane diyebilir belki? onuda konuşalım o zmn
- 9 ay
@Uskskdks kadin bi bireyde erkek degilmi paranın kontrolu ondaysa ve harcamayi o yonlendirecekse soylemek zorunda degil
- 9 ay
@Uskskdks ya da atiyorum madem paran fazla ve istedigim şeyi karşılamıyosun neden evliyiz de diyebilir
- 9 ay
@Uskskdks olasılıkları sayacaksan bende bu olasılıgı sayar onune sunarım
- 9 ay
@SoaringDragon kadın kendine harcıyorsa söylemez maaşının tamamını
- 9 ay
@Uskskdks nasıl da verecek cevabın yok 😂 ayni şeyi soyleyip duruyosun
- 9 ay
@SoaringDragon çünkü aynı şeyleri tekrarlayan birine aynı şeyleri yazıyorum anlaman için kadın sana maaşını niye söylesin hayırdır yani sen söylemiyorsan kadında söylemez
- 9 ay
@SoaringDragon kadınlar zaten yarısını saklıyor bende saklıcam
- 9 ay
@Uskskdks
Yahu kadının naaşını sormak toplum tarafından zaten ayıplanan bir şey. Sen bile kadının ortaya yani ev bütçesine para koyması durumunda erkek için "kadın yiyicisi" diyebilşyorsun.. yani her ikisi de ortaya para koyunca erkek kadın yityicisi oluyor sana göre. Peki kadın çalışmayıp evde oturduğu zaman ona erkek yiyicisi dşyor musun? - 9 ay
@Uskskdks aradaki farkı anlattim hala anlamamakta ısrarcısın biri keyfine gore harcama yapar ya da hiç yapmaz biride zorunluluktan oturu yapar ve hiçbişeyi harcamama hakkı yoktur yani kadının parası cepte dururken ve bunu keyfine gore kullanırken erkegin parasi cepte duramaz kadının ihtiyaclarını karşılamak zorundadır cunku eger sen ben kadınım eşit degiliz sana bakmak zorunda degilim sen bana bakmak zorundasin dersen o eşitlik kısmında da sen mademki ne kadar kazandığını soylemeyeceksin bende soylemem demek durumunda olursun buda eşitlige girer ek olarak şunu saymayı unuttum eger erkek asgari ucretle çalıştığını soylerse kadın onu epey yetersiz oldugunu düşünür eger erkek gururundan dolayı soylemiyosa elbette bi bildigi olacak e
asgari ucretle çalışan bi erkekle de evlenmeyi ztn düşünen kadın yok bi digeri ise eger kazandığı para atiyorum 100b ise ve evi gecindirmeye yetiyorsa kadın onun parasını çar çur edebilir diye dusunebilir cunku kadın bi tanesini alamadı diye ve erkek o 100b ile bi birikim yapmak isterken kadin hemen erkeklik sorgulamasına giriyo sen ne bicim erkeksin diye niye? 100b kazaniyo diye senin her istedigi almak zorunda degil belki o parayla birikim yapıp gelecek duşunup guvence altına alıp başka şeyler alacak neden soylesin? - 9 ay
@noperva1975 heeehh agzina saglik
- 9 ay
Sen dediğimi anlamıyorsun kendi kafandaki şeyleri yazıyorsun ve kabul ettirmeye çalışıyorsun anca birbirinizi şakşaklıyorsunuz kendinizden başka kimse sizi kaale almaz sen kadını kötü gösterip erkeği iyi gösteriyorsun boş yapıp uzun uzun yazıyorsun ama kadın kendine harcıyorsa adama söylemez ve söylemiyorda gerekte yok bu sefer kadından para alıp saçma sapan işlere harcar en iyisi yarı maaşı söylemek.
- 9 ay
@Uskskdks asıl sen anlamiyosun hala ayni şeyleri yazip duruyosun çünkü yazacak başka cevabin yok bide asgari ucretle çalışan biri mi saçma sapan işlere harcar ne anlatiyosun sen eger yeteri kadar para kazanamiyosa kadından destek ister oyle sacma sapan işlere harcamaz çünkü açlıktan ölürler evin gecimini erkege birakip sonra alamadığı şeylere laf yapan kadınlara tabiki kotu gosterecem evin maddi yukunu erkege bırakıp kadın ona destek olmak zorunda degil diyen birini tabiki kotu gosterecem çünkü erkeklere verilen gereksiz misyonlardan oturu erkegin dayanacak gücü kalmıyo kadınların yan gelip yatmasını kotu olmuyo destek çıkmayan kadınlar kotu olmuyo oylemi asıl boyle duşunenler bizden 5kmden fazla uzak dursunlar çünkü oyle kadınlarla evlenmeyi düşünmeyiz
- 9 ay
@Uskskdks defalarca sana erkegin maaşını soylememesinin sebebini söyledim hala aynı şeyi tekrarlayip duruyosun verecek cevabım yok desen ya şuna
- 9 ay
@SoaringDragon birader saf mısın... anlıyor da anlamazlıktan geliyor farkında değil misin?
- 9 ay
@noperva1975 🤣
- 9 ay
@noperva1975 peki ben daha ne diyim aynı şeyleri daha soylemek istemiyorum ben diyecegimi dedim 🤷🏼♂️
- 9 ay
@SoaringDragon he deyşp geçeceksin artık
- 9 ay
Bir laf vardır:
Bir delille kırk alimi ikna edebilirsin ama kırk delille bir cahili ikna edemezsin. - 9 ay
@noperva1975 :)
- 9 ay
@Uskskdks
Bu arada benim yazdığım cevaba o cevapta kişisel yaşantımda olanı anlatmış olmama rağmen gelip de yaptığın yorumda sanki orada tersi yazmıyormuş gibi bana "kadın parası yşyorsun" diyen biri olarak sen kalkıp saygı goygoyu mu yapıyorsun? - 9 ay
@Uskskdks senin ne farkın var
- 9 ay
@SoaringDragon aptalca anlamsız yorumlar yapmıyorum sizin gibi
- 9 ay
@Uskskdks heee seni şimdi hatirladim sen kendi doga geregini unutup erkekler cinselliğe duskun ama kadinin buna ihtiyacı yoktur diyen biri degilmisin
- 9 ay
@Uskskdks senin yaptigin yorumlar daha aptalca ama?
- 9 ay
@SoaringDragon sizin yaptığınız yorumlar aptalca
- 9 ay
@Uskskdks
Ben kimseye vahşi gibi saldırmam. Cevap veren konumundayım. Sana sadece mümkünse evlenme dedim tavsiye olarak... sonrasında tanımadığın insanlara hakaret etme hakkını kendinde gördüğünü açık ettin... zaten ta en baştan okumadığın bir cevaba yorum yazmaya kalkman bile saygısızlık. Evet ben burada cevap yazıyorum ve herkes de bana cevap yazabilir ancak üslubuna dikkat ederek yapabilir bunu. Üslubunu bozarsan hele ki papağan gibi aynı şeyi tekrar edip durursan burada yazma hakkını kaybedersin - 9 ay
@Uskskdks yok senin daha da aptalca
- 9 ay
@SoaringDragon keza senin de ne kadar aptal olduğunu biliyorum bu yorumu yapan şahıs 35 yaşındakide kadınlara düşman ama hala bu sitede kendisi kadın ve erkekleri birbirine düşürüp kışkırtıp sonrada sinsice kenara çekilip izleyen biri Allah bunun gibilerin peşine en manyak insanları yolluyorda kurtuluyoruz en azından
- 9 ay
Ayrıca senin gücün yetmez benim buraya yorum yazmamı engellemeye senin ne kadar sinsi olduğunu da iyi biliyorum insanları kışkırtıp kadın düşmanlığı yapıp erkekleri konuya çekip kadınlarla dövüştüren sonra da sinsi sinsi kenara çekilip izleyen birisin bir gün seni üçe beşe ayırmasınlar
- 9 ay
@Arinnaaa kadinlara düşman olsaydik varlıklarınızdan tiksinirdik :) halbuki düşman falan degiliz ama siz erkek duşmanlığının kralini yapiyorsunuz yanlış seçimlerinizden dolayi 🤣
- 9 ay
@Arinnaaa o yuzden bana masal anlatma 😎😎😎
- 9 ay
@SoaringDragon yo gayette kadınlara düşmansınız iki çatlak yumurtasınız bu sitede bir tek ikinizi görüyorum düşman olarak belki de aynı hesapsınız
- 9 ay
@Arinnaaa
Nedir yani ladınlarla tartışmak yasak mı? Hep mi yalaka erkeğimsiler olsun istiyorsun etrafında? - 9 ay
@SoaringDragon masalın babasını anlatıyorsun 2 gündür
- 9 ay
@Arinnaaa sen kendine bak bi tane fake hesaptan (justgirlss) olarak erkeklerin anasına kufreden erkek dusmanısın gelmis bize kadın düşmanı olarak mi yargiliyosun
- 9 ay
@Uskskdks ya da hakaret ediyosun
- 9 ay
@SoaringDragon susta motorun soğsun
- 9 ay
@Arinnaaa sen sus rezil :)
- 9 ay
@SoaringDragon benim hesaplarım bunlar sen geçen seferde özelden bana justgirll yazan sakatsın kız nasıl geçirdiyse artık sana helal odun takdir ettim beni de o sanıyorsun unutamamış kızı senin gibi kadın düşmanı iblise iyi yapmış abinden ders al bak kenarda sinsi sinsi izliyor sende susta izle
- 9 ay
@Arinnaaa ya he he degilsin he he inandim inandım :)
- 9 ay
@Arinnaaa kadın düşmani olan ben degil erkek düşmanı sensin gelmişsin bazi yorumlarda fake hesaptan erkeklere salliyodun ben hakaret bile etmeden gelip erkeklere hakaret ediyodun kendine bak once
- 9 ay
@Arinnaaa hahaha engelledi 🤣 ama cvp yazacağımı bilmiyo
- 9 ay
@noperva1975 sen de engelle de eşitlensin verecek cevabi yok bunun diger erkeklere sallayip sallayip sonra bize kadın düşmanı yaftası yapıştıran bi feministin teki ama bize karşı suspus oluyo engelle de daha fazla boş boş yazamasın 😂😂
- 9 ay
@Uskskdks ooo hakaret etmeye devam da ediyo 🤣🤣
- 9 ay
@Uskskdks o diger kufurlerininde fotografini cektim birazdan onlar da silenecek baybay 😏🤷🏼♂️
En İyi Cevaplar
Ocak ayı ile Temmuz ya da Ağustos aylarına da bakmak lazım gelir vergisi kazanç arttıkça da artar yani ek primleri varsa bu da maaşını daha doğrusu gelirini etkiler. Ayrıca tek bir vergi dilimi yok , sosyal güvenlik prim kesintileri, gelir vergisi ve damga vergisi var.
Brüt'ten net maaşa çeviren hesaplama tablosunu da kullanabilirsiniz.
00 Yorumla
Orada brüt değer yazar. Devlet oradan vergi ve sigortayı keser. Eline geçen miktar söylediği kadardır.
Evet o kadar fark olur. Hatta vergi dilimi yıl içinde ilerledikçe artar. Fark daha da artar.
10 Yorumla
Bende de 87k civarı yazıyor ama elime geçen neti yani sen e devletten brüt maaşı görüyorsun muhtemelen, önemli olan kesintili net ödenen bordro dökümünden çıkartılıyor o da ancak
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle, eşinle böyle bir konuda açık ve şeffaf bir şekilde konuşmak çok önemli. İnsanlar bazen yanlış anlaşılmaktan ya da tartışmadan kaçınmak istediği için maaşı ya da gelirlerini eksik anlatabiliyorlar. Bu sebeplerle yalan söylemiş olabileceğini düşünüp ön yargıyla yaklaşmak yerine, birlikte oturup neden böyle bir şey yaptığını anlamaya çalışmalısın. 🍀
E-devlet meselesine gelince; vergilerden dolayı maaş bordrosundaki farklılıklar olabilir, ama 35 bin TL fark pek normal gelmiyor. Bence oturup dürüst bir sohbetle güven köprüsünü yeniden inşa etmelisiniz. Unutma, sağlıklı bir ilişki açık iletişimle mümkün. 💬❤️00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
42
Cevap
60Cevap
Karı koca iliskisi buralardan tavsiyeler bekliyorsa bence kendinizi bir sorgulayin siz gerçekten karı koca mısınız..
Abla bence bu durumlarda kendi aklın mantığın ve vicdaninla hareket etmelisin bunlar sende yokmuş gibi neden davranıyorsun
Ailevi sırlarıni kim ulu orta anlatabiliyorsa bence suçlu o dur..
Bu hikayenin suçlusu sensin herkesin sana vicdanıyla aklıyla mi tavsiyede bulunacağını düşünüyorsun
Adam senin gibi birisine az bile yapmış sen böyle herşeyi her yerde konuşuyorsan Adam haklı
sayfa sayfa yazarım ama yeterli diye düşünüyorum
Esinden sıkılmış ayrılık için bahane arar kafadasin dürüst ol çok karşısina ayrılmak istiyorum de en azından dürüstce bir iş yapmış olursun..12 Yorumla- 9 ay
Aklı başında yorum
Gizli Üye(36-45)9 ayBen adamın maaşını hiç bilmedim yıllarca ne rakam. Buna rağmen bunu da dert etmedim ama benimki hata tabi doğrusu sizinki. Yıllarca adamın bunca şeyine rağmen çektim neyseki bitirdim de yeniden doğdum. Allah bir daha erkek sineği yanıma yanastirmasin benim gibi bir kadına düşen adama bak. Hepsi uzak olsun
40 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayEşinizin pantol fermuarını açmazsınız ama her dk maaş muhabbetini açarsınız. Global manada tüm kadınlara fhıselık unvanı verilmeli artık gari... Yok çocuk doğruruyoz da mq sanki çocuğu allah oraya koyuyor kamış suyu koyuyor. Kutsal da kutsal... Evlenenler hangi kafayla evleniyor ki aynı şey ha ayda 2-3 defa hayat kadını gittin. Ha evde karı besledin beynini özelini hayatını yedi bitirdi üstüne suçlusu sensin gene 😂 Devletin yaptığı işle kadının yaptığı işin ortak noktası ikisi de ne olursa olsun zarar ettirir karşı tarafa.
05 Yorumla- 9 ay
Tok artık
Cevap sahibi9 ayMerak etme bu devir de sadece güzel olduğun için evlenmez bir erkek. Seni sevdiği için evlenir.
Düşündün mi dicem ama nerde sende... O evlenip kadar sorumluluğa niye girsin? Sen seni sevdiği halinle duruşunu sergilersen o doğum çatlaklarını öpe öpe iyileştirir ama erkeğin bu halini gerçekten taşıyıcak bir davranış tutumunuz var mı.
Cevap sahibi9 aySevmediğin birinin kusurları gözüne batar. Anlıyamazsın diye soyut örneğimi ben açıklıyım dedim 😌🤪
9 aySevgili Gökçe gerçekten çok sıkıntılı bir durum evlilikte gizlilik, yalan, o evliliği zora sokabilecek bir durum. Karşınıza alıp net bir şekilde konuşun ve burada ne düşünüyorsanız ne soruyorsanız aynı şeyler ona sorun cevaplarınızı alın ve tekrar etmemesini güveninizi yeniden kazanması gerektiğini söyleyin ve sağlayın. Geçmiş olsun
10 Yorumla
9 ayE-devlette brüt maaşı görmüş olabilirsiniz. Bordosunda net ele geçen maaş yazar veya hesap hareketlerinde görebilirsin. O yüzden Banka hesap hareketlerini açmasını iste gizlediği bir şey varsa orada görebilirsin. Ayrıca yüzdelik dilime de giriyordur yıl sonuna doğru maaşı düşer.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayEşim polis memuru olduğu saman e devlette en son 90 bin civarı yazıyordu ama o brüt maaş, verdiler vs derken eline kalan doğrudur. E devlete değil maaş bordrosuna bakman lazım güvenmiyorsan eğer. Ki bende çalıştığım dönemde maaşım 35 bin yazıyordu ama elime geçen 18 bindi. Şuanki güncel maaşlar değil tabi ki bunlar.
30 Yorumla
9 ay100.000 TL brüt maaşın neti yaklaşık olarak 71.000 TL'dir ve başka kesinter olması da mümkün. Yani ekonomi konularına hakim değilsen bu seni sarsmış olabilir ama hemen yalan söylediğini veya senden para sakladığını farz etme derim.
10 Yorumla
9 aymorelini bozmuyumda gercekler acı olabilir. aldatma ihtimalide var. tabi para biriktirmiyorsa. bide cogu erkek maaşını sakliyor. bence sakliyan her insanda bir sorun vardır. zaten yalanda yalani getirir. eşten saklamasi saçma
10 Yorumla
9 ayE devlete girip ne kesildi ne kaldiyi dert etmek cok cirkin bence
bana sunu aliyorum demisti bundan kac kusur ónce ne sorarim ne bakarim esimin maasina.haa kumar oynuyodur eve bakmiyodur vs ayri.
10 Yorumla
9 aydevlette brüt maaş görünür brütten nete maaş hesaplamaya bakın anlarsınız kaç para geçtiğini eline

en sona bak görürüsün
10 Yorumla
9 ayO bruttur canım şaşırtmasın seni vergiler dahil miktardir
20 Yorumla
9 ay100 bin lira çok bir para değil. saklaması kötü olmuş. siz çalışıyor iseniz bir lira dahi vermeyin. erkeğin görevi bütün ihtiyaçları karşılamak. o aldığı paradan mutlaka size bütçe ayırması gerekli. çalışıyor ya da çalışmıyor olman önemli değil.
01 Yorumla- 9 ay
e devletten değil de banka hareketlerine bakın. yatan maaşı bellidir. e devlette yüksek çıkabilir.
Para & Ekonomi konusunda 2b cevap paylaştı. https://www.verginet.net/maas-hesaplama.aspx
Doğru söylüyor burdan bak ve eşine güven az garip garip işler yapma
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 444 cevap paylaştı.
9 ayBir insan niye maaşını saklar üstelik evli? Karı kızla yemek içindir, kenara köşeye biriktirmek istese neden senden saklasın bunu art niyet var bunun altında
10 Yorumla
9 ayKadınlardan maaş saklanmalı diyen kekolar erkeklik nedir bilmeyen ergenlerdir. İnsan karısından para mı saklar be Çok kötüsün. Allah bu ülkenin kozlarını böyle adamlardan korusun
10 YorumlaBaşka birisi olabilir mi, parayı onunla yiyorsa. Ya da cimri biri mi eşin? Senden gizli birikimde yapıyor olabilir
11 Yorumla- 9 ay
Ev iş iş ve ev ikileminde yaşıyor sadece sosyal medyadan para attığı biri varsa bilmiyorum evet cimri ama bana karşı değil normalde şaşkınım
Bence banka hesap hareketlerin bi bak derim en net orada görürsün ve neye ne harcamış anlarsın
23 Yorumla- 9 ay
Bütün gelir giderlerini ve maaş bordrosunu çıktı alıp getirdi ama güven kalmadı anlamadım e-devlette niye öyle yazıyor
9 ayYıllarca kendi evini kira diye yutturup eşine ödettiren adam geldi aklıma ahahha Eş olarak gördüğünü düşünmüyorum seni
10 YorumlaE devlet de toplam ödenen ne ise o gelmiştir cebine
14 Yorumla- 9 ay
Vergiler fark atabiliyormuş ama 40 bin fark bana normal gelmedi
- 9 ay
Hımm buna inandın mı sende
- 9 ay
Maaş olduğu gibi görünür altta net ödenen yazar
9 ayMaaşına çökme diye...
Ayrıca dediği doğru..
E-devlet üzerinde brüt maaş yazar eline geçen değil...
00 Yorumla
9 ayEşin doğru söylüyor benim e devlete girdiğim zaman 150 bin yazıyor yatan sigorta ama aldığım maaş 107 bin sigorta ile maaşın bir ilgisi yoktur
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 369 cevap paylaştı. Eşler, yani karı kocalar birbirlerinden hiç bir şeyi gizlemez. Doğru söylüyor bence. Kesintiler çok fazla. E devlete gir bak.
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 482 cevap paylaştı.
9 ayBiz Asgari ücretin Biraz üstüne talim edelim birileri 100.000 liranın içinde yüzsünler dünyanın hali
03 Yorumla- 9 ay
@kurtmithat bana kemik atan oldu Oldu mu *döllll israfı
- 9 ay
Sana kemik atan oldu mu *dölll israfı
- 9 ay
@kurtmithat olmayan beynini xiktirtme bana gece gece. Xektirrr git şimdi
Gizli Üye(30-35)9 ayParasını farklı yerlere aktarıyor birikim yapıyor olabilir
Alkolü kumarı belki olabilir
Hepsi bi yana hayatında başka birisi bile olabilir ki bu en korkuncu ?
Bi insanın gelirini saklaması cok saçma
Bide eşinden ?00 Yorumla100bin brütün Eylül ayında vergi diliminden kalan neti 65 bin civarları. Eğer bazı kesintilerde varsa 60 'a inmesi normal.
00 YorumlaBrüt maaş olarak yazıyorsa 100 bin o kadar vergi olması normal sen netine bak
03 Yorumla- 9 ay
Neti bana söylediği doğru o zamannbilmiyorum
- 9 ay
https://www.verginet.net/maas-hesaplama.aspx
Buraya girip bir bak hesapla bakalım 100bin bürüt kazanca göre sonuç ne çıkacak
- Para & Ekonomi konusunda 565 cevap paylaştı.
9 ayVergiler etkilerde ama 40 bin olmaz memursa o kadar dusmez
06 Yorumla- 9 ay
Memur değil
- 9 ay
Ozaman o kadar etkilemez 20 fala etkilerde ama orada net ve brüt ne yaziyo o önemli
- 9 ay
@benimyahben kurumdaım özelde o kadar etkilemez 40 bin etkilemez
9 ayRecep İvedik banka sahnesi geldi gözümün önüne. 😄
Sanki kendim için istedim haaaa..10 Yorumla
9 ayYalancı ise tokadı indir acıma valla o ne öyle çirkin bir hareket
10 Yorumla
9 ayHesaplama. nete yaz 65bin nettten brüte heaapla bak bakalım kaç çıkıyor
10 Yorumla
9 ayE-devlet'te brüt maaş görünür. Öyle bir gizleme olsaydı e-devlet 'e de beraber girmezdiniz.
10 Yorumla
9 ayhangi escorta yuksek bagis verdi acaba bi dusun
00 YorumlaYani doğru söylüyor olabilir bunun hesaplanabileceği yerler var bildiğim kadarıyla
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 416 cevap paylaştı.
9 ayKumar oynuyor bariz belli ayrıl ondan kurtar hayatini
00 Yorumla - Para & Ekonomi konusunda 1,1b cevap paylaştı.
9 ayEvli biri olarak bu zamana kadar elimden bir şey sakladım onun içinde eşim bana hala dua eder😃
00 Yorumla Para & Ekonomi konusunda 665 cevap paylaştı. Kazanç tutarı brüttür. Yani 100 ise cebine 65 filan gelmiştir. Haklı olma ihtimali yüksek
00 Yorumla
9 ayE-devlet'te fazla gözüküyor brüt maaş olarak gözüküyor
00 YorumlaPara & Ekonomi konusunda 635 cevap paylaştı. Nete bakmalısın 120 bin maaşı olan biri bu aylarda eline geçen kesintiler çıkınca 78 bin
00 Yorumla
9 ayÖncelikle karşına al güzelce konuş baktın olmuyor çift terapilerine gitmek için onu ikna et neden bilmiyoruz yani onu da bi dinlemek gerekir anlayışlı bi şekilde konuşmayı dene baktın olmuyor sınırlarını çiz
10 Yorumlaşu an benim anneme yaptığım taktiği sizin eşiniz size yapıyor sanırım. Maaşının bir kısmı kendisine kalsın istiyordur. Bilemem tabi sürekli para isityor musunuz eşinizden ama ben genelde ondan ufak yalanlar söyler paramı cebimde saklarım.
00 Yorumla
9 ayBrüt maaştır
Sigorta yüksek yatıyor demekki
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 ayKesintilerle oluyo o. Benimde 70 küsur gözüküyor aslında net maaş 48. Ki maaş yükseldikçe vergi de yükseliyor daha fazla kesinti oluyo.
06 Yorumla
Cevap sahibi9 ay@ethem437 valla öyle. Dediğim gibi zam aldıkça daha kötüye gidiyor o oran. Üstelik kamu kurumunda böyle 😅
Cevap sahibi9 ay@ethem437 nette gözüken net maaşlarıdır. Genelde net üzerinden konuşulur. Ama bu bahsettiğimiz kısım e devlette gözüken brüt maaş tır
Gizli Üye(18-24)9 ayBaşka yerlere harcıyordur. Bendr aileme kazandığımdan daha azını söyledim. Geri kalanıyla £$¢@rta gidiyorum
02 Yorumla
Cevap sahibi9 ay@pleiionex nasıl yani anlamadım
Gizli Üye(30-35)9 aySenin gördüğün 100 bin bürüt maaş yani vergi ve diğer kesintilerin olmadığı maaş bu.
02 Yorumla- 9 ay
35 bin kesinti olur mu
Cevap sahibi9 ayŞimdi kendi maaş bordroma baktım bürüt 59.455 TL ve bankaya yatan net maaş 41.542,98 TL. Eşinin maaşına göre oranlamayı sen yap.
Gizli Üye(36-45)9 ayKolayı var maaşın yattığı banka hesabına gir. Maaş ödemesi orada neti görürsün
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)9 aySen evlilikte iyi değilsen birilerine yediriyordur.
10 YorumlaHesap hareketlerini kontrol et tüm bankaların, maaş ödemesi ve kimlere para gönderdiğini görmüş olacaksın
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)9 ayÇünkü kadınlara güven olmaz. Ben de evlensem ben de söylemem. canım değilim.
01 Yorumla
Cevap sahibi9 ayEski nişanlım maaşımı beğenmiyordu kendisi benden daha düşük maaş aldığı halde. Keşke daha düşük söyleseydim.
Gizli Üye(25-29)9 ayDedem da böyleydi... kendi de yemedi babanlara de yedirmedi... babamlar dedem ölene kadar bilmemi... o arada ufak da olsa servet yaomış öldüğünde anlamışlar. Bu sayede babamlar rahat etti biz de
11 Yorumla
Cevap sahibi9 ayYalan söylememiş... brüt 100 bin liranın neti 65bin liraya gelir
9 ayPolis memuru ise maaş eline geçen 65 bin doru demiş ama bunu sorgulaman üzücü
03 Yorumla- 9 ay
Polis fazla alıyor
- 9 ay
@kurtmithat valla dostum İstanbul'da abim çevik kuvvet gecesi gündüzü yok 2 yıllık polis 65 mesaide verilmiyor dediğine göre
- 9 ay
Krdsm yeni başlayan polis 68 bin lira aliyor polis zaten 7.24 esasına bağlı çalışır maç görevine giderse bir onun parasını alir
Kafaya takacak başka bir mesele bulamadınmı ? Ah siz zavallı Türk kızları erkeklerin her hareketinde bir anlam çıkarma huyunuza lanet olsun
01 Yorumla- 9 ay
Bana durduk yere hediye aldı gibi saçma bir şeye takılmıyor, bana maaşını binlerce lira farkla yalan söylemiş diyor. Detayı okudun mu en azından ön yargını kusmadan önce?
9 ayEşin maaşını bilmeden nasıl evleniyorsunuz abi siz?
02 Yorumla- 9 ay
Bilmiyor gibi mi duruyorum? Yanlış biliyormuşum diyorum
- 9 ay
Tamam bilmiyorsun işte 😃 aradaki para ile ne naneler yiyor adam acaba 😃😃😃
Gizli Üye(36-45)9 aysende kukuyu sakla ama vergi kesiliyor doğru
02 Yorumla- 9 ay
35 bin kesilir mi ki
Cevap sahibi9 ayne iş yapiyor
9 ayBu durum iyi olmamış ama yani gizli birikim yapıp sakliyabilir
10 YorumlaÇok kötü bir şey senden gizlemesi bunu yapıyorsa altında bir şey araman normal
00 YorumlaBenim sgk da yatan sistemde 110 k elime geçsn 60n70 eşin soğru diiyor
00 Yorumla
9 ayNedenini sor bence tatlı dille biz karı kocayiz neden böyle yapıyorsun de bence
00 Yorumla
9 ayEşin ne iş yapıyor ki
02 Yorumla- 9 ay
Mali müşavir
- 9 ay
Kendi şirketi varsa geliri o kadar olsa bile illaki bunun vergisi vs bir dünya prosedürü var
Para & Ekonomi konusunda 374 cevap paylaştı. Brut 100 ise 1/3 vergi 65 dogru
02 Yorumla- 9 ay
Ciddi mi bu ama çok kesinti
@SoaringDragon kaşınma kaşırım
14 Yorumla- Devamını Gör (42)
Devamını Gör(87)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Eşim benden aldığı maaşı gizlemiş. Ne yapayım ben şimdi bunu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 