Keşke Düğün ve evlilik masraflarının tamamını kız tarafı karşılasa çok güzel olmaz mı?

Damada da sıfır bir araba hediye edilse kız tarafı tarafından Şahane olurdu
Keşke Düğün ve evlilik masraflarının tamamını kız tarafı karşılasa çok güzel olmaz mı?
Cevapla