Evi arabası olmayan kadınların erkekten bunları talep etmeleri saçma değil mi?

Sahip olmadıkları şeyler üzerinden hadsizlik yapmak çok acınası geliyor bana. Maddi denklik istenebilir. 100k maaş alan kadın erkeğin bir tık fazla almasını da isteyebilir ama işsiz güçsüz "Evde oturup koca parası yiyeyim" modundaki mahlukatların uçuk istekleri saçma değil midir?

Herkes güzel rahat bir yaşam ister evet ama azıcık aklı mantığı olan insan bir döner bakar çevresine ülkenin ekonomisi ne durumda, insanlar ne durumda.. Varsa yoksa mal mülk. Nihayetinde insanlar birşeyler karşılığında satın alınan varlıklar değildir.

Evi arabası olmayan kadınların erkekten bunları talep etmeleri saçma değil mi?

Not: Olayın benimle ilgisi yoktur. Sosyal medyada gördüğüm bir paylaşım üzerine sorulmuştur.

Evi arabası olmayan kadınların erkekten bunları talep etmeleri saçma değil mi?
Cevapla