Babam 10 ay oturuyor 2 ay çalisiyor etrafimdaki herkesin babasi istediklerini aliyor benimki yok çok zor geçiniyoruz?

Her gün disarida 600 tl harciyor keyfine bakiyor bizde sefalet içinde yaşiyoruz ona gelince para var bize yok annemde onu öldüreyimmi ondan memnunum diyor kimsenin babasi böyle değil hep kisiyorlar bizden yemek bile hep çorba menemen kiyafetim yok giyiyim hep yok etrafimdaki herkes dershaneye gitti ailesi her isteklerini yapiyor bende oyle bir sey yok imrenerek bakiyorum hep onlara
Babam 10 ay oturuyor 2 ay çalisiyor etrafimdaki herkesin babasi istediklerini aliyor benimki yok çok zor geçiniyoruz?
Cevapla