Babam çalışmıyor, hep aile huzurundan yoksun büyüdüm. ne yapmamız gerek?

Arkadaşlar benim babam çalışmıyor emeklide değil, 5 vakit namazınıda camide kılar hep ama bize kötü davranır sorumluluğunu yerine getirmez. yıllardır biliyorsunuzdur veliefendi denen at yarışına gidiyor. Aslında kötü biri değildir ama yıllardır bizim evimizde hep huzursuzluk vardı, hiç sağlıklı bir aile ortamında yetişemedim hep bir kavga gürültü anlaşmazlık vardı. Ordan kazandığı parayı yine hep bize harcar erzak alır fatura öder ama nereye kadar? Sonuçta kazanıp kazanmayacağı belli değil en fazla 300 kazanıyor. Geliri yok. Annem personel yıllardır ablam ve benim için çalışıyor ama zamanla borçlar oldu ve maaşı hep borçlara gidiyor bide bana para yatırıyor geleceğim için. Ablam üniversite terk, mağazacılık yapıyordu yıllardır o yardımcı oluyordu eve borç taksitlerinden kalan parayla. Bana kimse harçlık veremiyor bende kendimi bildim bileli zor durumda bırakmamak için hiç istemedim ama 18 yaşındayım ve çalışmam gerekiyor artık iş arıyorum. Girip aileme yardımcı olmam ve kendi ihtiyaçlarımı karşılamam gerekiyor, açıktan okuyorum. Babam bize çok kızar laf eder hep küfreder arada haddini aşar sustururuz ama hep böyle bu değişmiyor. Çok kavga ediyoruz anneme boşan diyoruz ikna etmeye çalışıyoruz artık aramızda saygı sevgi kalmadı. Hep özendim babalarıyla aşk yaşayan kızlara hiç öyle olamadım. Napıcam ben artık dayanamıyorum çok sinirleniyorum
Güncellemeler
+1 yıl
bir yardımcı olsanız fikir verseniz 😔
Babam çalışmıyor, hep aile huzurundan yoksun büyüdüm. ne yapmamız gerek?
Cevapla