Asgari ücrette çalışanların saatlerce iş yapmadıkları zamanda ayakta olup oturmaması saçma değil mi?

Sadece 1 aylık mecbur kaldım girdim ama gerçekten katlanacak çile değil. Ki özellikle pek bi iş yaptığımda yoktu hep ayaktaydım. Çoğu zaman ayaklarımı hissedemedim. Ayrıca böyle bi ekonomide 3 kuruş paraya 1 gün bile değmez. Şimdiki işim iyi ama öyle ayakta yorgun insanları görünce üzülüyorum yazık sırf birileri daha çok para kazanayım diye insanları kullanıyor. Onlarda mecbur tabii...
Asgari ücrette çalışanların saatlerce iş yapmadıkları zamanda ayakta olup oturmaması saçma değil mi?
Cevapla