Işverenler mesai saatleri dısında ulasılamayan çalışan hakkinda ne düsünür?

Akşam 23.00'te bana mail atmış başka bir arkadaş maili görüp ben yardımcı olabilirim demiş kadın bu mesajın ss'sini bana atıp "senin işin için başkası yardımcı oluyor" yazdı. Ben de "mesai saatleri dışında ulaşılamama hakkım var. Pazartesi görüşürüz" yazdım. Kovar inşallah 😄

Işverenler mesai saatleri dısında ulasılamayan çalışan hakkinda ne düsünür?
Cevapla