Ortaklardan biri çalışıp diğeri çalışmıyorsa çalışan maaş almalı mı?

İki ortağız ben çalışıyorum ortağım çalışmıyor gerektiğinde yardım etmeye geliyor. Ben maaş talep edince sen ortaksin bu senin işin maaş alırsan işcim olursun diyor sizce ne yapmalıyım yarı yarıya sermaye koyduk tek fark o 10 yaş büyük ve tecrübeli ben ise yeniyim sizce ne yapmalıyım

Ortaklardan biri çalışıp diğeri çalışmıyorsa çalışan maaş almalı mı?
Cevapla