Çalışma saati 10 saat asgari ücret ve yol parası bile yok böyle kötü şartlarda çalışan var mı?

Aylardır çalışmıyorum sonunda bir iş buldum oyun alanı çocuklara göz kulak olma gibi, zor olacağını düşünmüyorum ama sıkıcı olabilir üstelik şartları 10 saat ve asgari ücret yol parası bile yok sizce ne yapmalıyım sanırım gitmek zorundayım böyle kötü şartlarda çalışan var mı ya beni biraz avutun
Çalışma saati 10 saat asgari ücret ve yol parası bile yok böyle kötü şartlarda çalışan var mı?
Cevapla