Diyet yapmam için bile para lazım :) o kadar dar bir zamandayım, süreci nasıl yönetmeliyim?

Ben arabası, maddi durumu çok iyi bir insandım, her zaman şükürcüyümdür, kimseye zararım olmaz, inançlı birisiyim ne kadar eksiklerim olsada. Bir dönem önce bir çöküş yaşadım ve şu an elimde avucumda 5 kuruş yok :) Düşük bir maaşa çalışıyorum ve kredi kartın 15 bin tl borcum var, her ay bir bankaya 4 bin tl taksit ödüyorum,17.500 tl kiram ve hala ödemesini yapamadığım 100 bin tl icra borcum var. Faturalar. Elimde 5 kuruş para kalmıyor ve artık şurama geldi. Tek umudum annemin babasından kalan tarlanın satılması ve alacağım pay, birde hayatımda bana yardım eden sevdiğim adam nişanlım. Kendi başıma birşeyler başarmış yapmış birisi olarak zoruma gidiyor, neden böyle zor her şey anlam veremiyorum, hayatımı eğitimime, kariyerimde gelişmeye adadım ama bunu çok az yapmış ya da yapmamış insanlar daha iyi yerlerde. Ne kadar dayanırım bilmiyorum ama diyete başlamak için bile para lazım :)) şaka gibi. asgariye zam gelirse bizim maaşa da zam gelir diye umudediyorum. Ne saçımı boyatabildim, ne bir şey yiyebiliyorum, ekmek alamıyorum, :((( 5-6 sını bekliyorum ayın. bu süreci nasıl yönetmeliyim?

Güncellemeler
11 ay
Diyet başlığı tamamen ironiydi ama insanın zorluğunu, açlığını ve maddi sıkıntısını alaya alıp dalga konusu yapan merhametini yitirmiş caniler hepiniz şeytana tur attırırsınız. Tebrikler, zalimsiniz.
Diyet yapmam için bile para lazım :) o kadar dar bir zamandayım, süreci nasıl yönetmeliyim?
Cevapla