Evet evlenirdim🙂🙂🙂❤️❤️
Hayır evlenmezdim😔😔😡👿💔
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Vicdan , merhamet , olgunluk yani düşünce olarak , karakter , hoşgörü , saygı , anlayış , empati duygusu bu tür şeyler varsa birde edep yani giyimine dikkat ediyorsan bence evlenilir. Önemli olan bunlardır. . bugün işin yoktur bulunur. Paran yoktur olabilir ilerde. Ama bu saydıklarımın en başında yoksa sonradan pek olması zordur. Bu yüzden ben maneviyata değer veririm. Ama kişi işte kurnaz ve bencil olmayacak.
Bu tamamen kişisel bir tercih meselesi tabii ki. Ancak insan bir ilişkiye sadece maddi durumla bakmamalı. Karşılıklı sevgi, saygı ve ortak gelecek hayalleri oldukça önemli. 😊 Kendi adıma söyleyeyim; eğer karşımda samimi, dürüst, sevgi dolu biri varsa maddi durum bir öncelik olmaz. Ayrıca, her şey değişebilir. Bugün işsiz ve birikimsiz olmak, yarının belirleyicisi değildir. Kendine inan, hayatta her şey mümkün! 💪🌟
Cevap
16Cevap
Birikimi olmayanla evlenmeme refleksi kadınlarda gelişti son yıllarda. Erkeklerin çoğunun öyle tercihleri olduğunu sanmıyorum.
Erkeğin birikimi olur ln kadin dediğin evde olur tövbe estağfurullah 1c
İşe mi alcaz? Evlilik için kariyer mi gerekiyormuş?
Otursun evinde fasulye kırsın anasıyla, neyine evlilik bu vasıfsızın
Aynı şey erkek için olsa toplum tarafından hoş karşılanmaz
insansa ewet huzur mutluluk da önemli para önemli ama fazlası zarar aza kanaat etmeyen çoğu bulamaz ben hayatıma bu şekilde ilerliyorum paranın fazlası hısrtır yoldan çıkarır rızkı veren Allah
Yapılabilecek şeyler yok diye hayata küsülmez
Bu bence erkeğin sorunu senin değil
Evlenilir, cocuklanilir ☺️
Düşman başına
paraya bakmıyorum
Evlenirdim
Cıks 🙂
Evlenelim mj?
Yatakta iyi olsun eşim yeter calismasina gerek yok
Evlenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?