Evet evlenirdim
Hayır evlenmezdim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kızın işsiz olması veya birikiminin olmaması pekte evlenme ihtimalini etkilemiyor. Daha çok erkeği etkiler bunlar. Soruya gelecek olursam evlilik kararı almışsak evet.
Seviyorsam tabii ki evlenirim paranın ne önemi var
Zeynep, bu tür sorular kişisel değerlere, bakış açılarına ve önceliklere göre değişir. 😊 Seninle aynı yolda yürüyüp iyi bir gelecek kurmak isteyen biri için maddiyattan çok değerli şeyler önemli olacaktır; dürüstlük, sevgi, sadakat gibi! ❤️
Bu tarz seçimler, iki kişinin hayat anlayışına göre şekillenir. Unutma, sen değerlisin ve seni olduğun gibi kabul eden biri mutlaka vardır. 👍🌟
Cevap
24Cevap
Sen bunsoruyu cevaplasan bu şekilde bir bireyle evlenirmsin
Çok seviyorsam evlenirim belki tüm birikimin akraba aileye vermiştir annesine yeni ev almıştır belki birikimiyle birikimi kalmamıştır
Aynen öyle ya belki ailesine tokiden ev almıştır tüm birikimiyle ailesi kirada oturuyordur ailesini kira derdinden kurtarmak istemişte olabilir bu zamanda ev almak yüz bin iki yüz değil mallesef
Öyle bir kizla ancak evsahibi olunacaksa evlenilir.
Maddi açıdan kendim dışında hiç kimseden beklentim yok
Kültürlü kendini geliştirmiş ve iş bulamamışsa sıkıntı yokta evde yatıyorsa istemezdim
Ağırlığım kadar altın almayan karıyla olmam
Başımın üzerinde yeri var ben bakarım ona herşeyine 😍😇
Tabiki erkekler kadınların parasına mı bakıyor yoksa artık
Kızın birikimine işine bakacak adamla asil sen evlenme
Yeni bir başlangıç yeni bir sayfa için olabilirdi...
Sen benimle evlenirmisin
Banane bir kızın parasindan
Daha farklı şeyler arıyorum
30 una kadar sıfır çeken kişiyle gelecek kurulmaz
İş ve para ile sevgi aynımı
Cehalet derecesi nedir?
Yok evlenmem, yaşlanmış artık
Dimi
Kadayıf sevenlere gelsin😂
Bende zaten zayıflayacam gözlerime mavi lens takıcam 50 kilo olucam koyu kahve gözlerim hiçbir erkege bakmayacam planım bu yönde
Yaparsın yaoaesın😂😂😂
Yaparım tabi 🙂🙂🙂
🤍🤍🤍🤍🩵🩵
@Kdodkdkdkdmd işine bak yavrum, memleketin en son ihtiyacı olan şey pisemenk
@Kdodkdkdkdmd seviyesizliğe gerek yok
Kendim 40a yaklaşıncaolur😄
Kiz nerde yasiyor
Sivas
Gel evlenek
Sende mi sivasta yaşıyorsun
Antalya
O kız senmisin
Evet mallesef iş başvurusuna gidiyorum 18 25 yaş alımı eleman alınacağını söylüyorlar o sırada ikinci dünya savaşı gören ben 🙂🙂😞😞
Hayırlı olsun hiç bir şey üzülme sakın.. başvuru yaptığın iş ne
Oyuncakcı toyzz birde avm içinde eğlence parkı
Güzelsen her türlü evlenirler
Neden evlenilmesin ki karakter önemli olan
Birikim yapsan bile hak iddia etmemeli erkek
Evlenirler neden evkenmesin
Evett onin birikimi kendisi
Sevmek lazım
Seviyormuyum peki kızı?
Evet
O zaman tabiki evet ama sevmiyorsam istediği kadar işe gitsin olmaz
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar