30 yaşındayım işsizim birikimim yok siz böyle bir kızla evlenirmiydiniz?

Öncelikle herkese iyi akşamlar birikimimi gereksiz şeylere harcadım bitti (zayıflama cilt bakımı paris ışıltısı vs...) psikolojim çok bozuk mutsuzum huzurum yerinde ama mutsuzum kaygı bozukluğu var doktor bana dideral ile fonksera verdi onları kullanıyorum iş hayatında iki kere kovuldum güvenlik işi yapıyordum artık yapmıyorum çünkü kartımın süresi bitmek üzere yenilemem lazım para yok millete bakıyorum düğün yapıyor bir düğün salonu yüz bin tl nasıl düğün yapıyorlar anlamış değilim evlilik konusunda zaten beni kimse almaz diye düşünüyorum

30 yaşındayım işsizim birikimim yok siz böyle bir kızla evlenirmiydiniz?
Cevapla