Parası olan kişiler hep üzgünmüş ve parası olmayan da mutlu oluyor muş doğru mu?

Kardeşim dedi bana eğer param çok olursa parayla göz yaşımı silerim 🤣🤣

Ondan sonra en iyi restoran da yemek yerken lokma boğazımdan geçmiyor derken de ağlarım 😂😂bir güldüm buna ben

😂😂
😂😂
Parası olan kişiler hep üzgünmüş ve parası olmayan da mutlu oluyor muş doğru mu?
Cevapla