Paraya sıkışığım, ilk buluşmada hesabı kıza ödetsem ayıp olur mu?

Ayıp Olmaz dimi şu aralar biraz paraya sıkışıkım
Güncellemeler
1 yıl
Gasto Burgere götüreyim diyorum kızı
Paraya sıkışığım, ilk buluşmada hesabı kıza ödetsem ayıp olur mu?
Cevapla