Makine mühendisiyim başvurduğum firmalar asgari ücret veriyor. Daha iyi okulda okusaydınız daha iyi verirdik diyorlar. Ne yapayım?

ODTÜ mezunuyum ama maalesef firmalar okuduğum okulu beğenmiyor daha iyileri varken sizin asgariden fazla beklemeniz yanlış diyorlar. Bu yaptıkları doğru mu?

Güncellemeler
1 yıl
Yorumlardaki kendini bilmez gibiler yüzünden gencecik insanlar hayatına son veriyor
Makine mühendisiyim başvurduğum firmalar asgari ücret veriyor. Daha iyi okulda okusaydınız daha iyi verirdik diyorlar. Ne yapayım?
Cevapla